Kundkommunikatör till Willhems kundsupport

Willhem Göteborg AB / Administratörsjobb / Göteborg
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla administratörsjobb i Göteborg, Mölndal, Partille, Kungälv, Lerum eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Willhem Göteborg AB i Göteborg, Borås, Trollhättan, Halmstad, Skövde eller i hela Sverige

Vill du få en fot in i fastighetsbranschen och bli en del av ett ungt och snabbt växande fastighetsbolag?
Willhem är ett bostadsbolag med starkt fokus på hög kundservice och trygghet i boendemiljön. Vi äger och förvaltar cirka 26 500 hyreslägenheter och finns på tretton orter. Willhem har cirka 250 anställda och huvudkontoret ligger i Göteborg. Med Första AP-fonden som ägare utvecklar vi ett långsiktigt och ansvarsfullt bostadsbolag.

Publiceringsdatum
2018-03-02

Dina arbetsuppgifter
Vi söker en kundkommunikatör som täcker upp för en föräldraledig kollega. Som kundkommunikatör kommer du att arbeta i vår centrala kundservice i Göteborg. Du kommer att vara länken mellan våra kunder och våra områdeskontor. Arbetsuppgifterna består i att på ett professionellt och trevligt sätt hantera frågor från kunder via telefon, mail eller sociala medier. Frågorna kan röra allt från skadeanmälan på kylskåp till frågor om betalning. Du tar i många fall emot information, upprättar ett ärende och skickar det till våra områdeskontor som tar över och hjälper kunden vidare.

Personliga egenskaper:
Vi söker dig som är positiv, kommunikativ och har en öppen människosyn. Du har förmågan att snabbt sätta dig in i kundernas situation och skapa förtroende. Vi värdesätter även att du har en hög känsla för service och vilja att nå resultat. För att trivas i rollen som kundkommunikatör bör du ha lätt för att känna engagemang i varje kundmöte.

Vidare är du effektiv samt har ett strukturerat och noggrant arbetssätt. Du har lätt för att tänka i nya banor och tycker om att utveckla det dagliga arbetet. En viktig del i arbetet är att samarbeta med övriga kollegor och orter för att skapa hög kundnöjdhet. Du är mån om att bidra till en trevlig atmosfär på arbetsplatsen.

Erfarenhet och kompetens:
För tjänsten krävs att du har mycket goda kunskaper i svenska i både tal och skrift samt gärna ytterligare ett språk. Vidare bör du ha en mycket god datorvana då handläggningen av ärenden sker i flera system. Du behöver ha erfarenhet från ett tidigare serviceyrke.

Vad erbjuder vi på Willhem:
Hos oss får du en grundlig utbildning och insikt om bostadsförvaltning, en framtidsbransch där det finns många olika utvecklingsmöjligheter. Du får vara med och utveckla kundservice och samarbete inom företaget. Willhem har kontor på Vasagatan 45 vid Heden.

Vill du vara med på resan är du välkommen att söka tjänsten!

Så ansöker du
Välkommen med CV och personligt brev via www.willhem.se/jobb. För frågor är du välkommen att kontakta kundsupportchef Olli Paiamani på telefon 0729-887283. Urval och intervjuer sker löpande, men ansök gärna så snart som möjligt, dock senast den 8 april.

Varaktighet, arbetstid
Föräldravikariat tom 2019-03-15

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2018-04-08

Kontakt
Företag
Willhem Göteborg AB

Adress
Willhem Göteborg AB
Box 53137
40015 GÖTEBORG

Kontorsadress
Vasagatan 45

Jobbnummer
3998698

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Willhem Göteborg AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Willhem Göteborg AB: