Kundkommunikatör till Coor i Borlänge

Coor Service Management AB / Kundservicejobb / Borlänge
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla kundservicejobb i Borlänge, Falun, Gagnef, Säter, Leksand eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Coor Service Management AB i Borlänge, Falun, Ludvika, Hofors, Avesta eller i hela Sverige

Vill du arbeta i ett team med stor drivkraft, engagemang och hög servicenivå med bemötande i fokus? Har du ett genuint intresse för att ge service och har en lösningsfokuserad och positiv attityd samt är lyhörd för kundens behov?

Då är kundkommunikatör/växeltelefonist hos Coor ett spännande arbete för dig!

Om rollen
Som kundkommunikatör kommer du att vara den första som möter kunden när de ringer till företaget. I rollen kommer du att hantera en stor mängd inkommande samtal tillsammans med dina kollegor på plats men även ensamarbete kan förekomma.

Exempel på arbetsuppgifter:

• Svara på inkommande samtal
• Lotsa samtal vidare till rätt destination på ett serviceinriktat och effektivt sätt
• Hjälpa inringande med deras frågor
• Självständigt söka upp rätt information för att hjälpa den inringande
• Vara aktiv i förbättringsarbetet mot kund genom att löpande komma med förbättringsförslag för våra kunder och vår egen verksamhet.

Vårt uppdrag bemannas mån-sön (inkl. röda dagar) kl. 07-21 och du behöver finnas tillgänglig och öppen för arbete både vardagar och helger, dagtid och kvällstid, då schemat kommer variera. Våra tillsvidaretjänster inleds med sex månaders provanställning och det kommer finnas två dagar att välja mellan för tillträde. Tillsträdesdagar är den 25/3 och 8/4- 2024. Tjänsterna är på 75-100% tjänstgöringsgrad.

Vår kandidat
Det viktigaste är att du har intresset för arbete med telefon och dator som främsta arbetsredskap och göra skillnad för många människor, varje dag. Din svenska och engelska är god i tal och skrift och du har lätt för att söka och ta till dig information via datorn. Vi ser att du är tekniskt nyfiken med god datorvana och har du dessutom erfarenhet från att arbeta i olika system och program ser vi det som meriterande.

Stämmer detta in på dig?

Publiceringsdatum
2024-03-26

Dina personliga egenskaper
Som kundkommunikatör arbetar du med människor i fokus och är lyhörd för deras situation och behov. Du tycker att det är roligt att ge kunderna en upplevelse utöver det vanliga. Tempot kan emellanåt vara högt men du trivs med att arbeta effektivt och strukturerat enligt tydliga instruktioner. Du är en lagspelare som har lätt att samarbeta med andra och ställer upp när det behövs. Vidare är du en positiv person som tar tag i saker och ser till att de blir gjorda och är bekväm i att hantera svåra samtal under tidspress samt anpassa dig efter varje unika samtal. Med din kunskap, positiva inställning och ditt stora engagemang ger du våra kunder service i stjärnklass

Vi erbjuder
Som kundkommunikatör på Coor får du arbeta i en miljö som kännetecknas av en öppen, prestigelös och välkomnande atmosfär med härliga kollegor där varje medarbetare ses som en talang. Vi levererar meningsfull service, och i detta arbete är du vår viktigaste resurs. Coor erbjuder en trygg, säker och trivsam arbetsplats. Vi erbjuder fast lön enligt kollektivavtal med avtalspension, försäkringar och andra förmåner såsom föräldralön och friskvårdsbidrag. På Coor i Borlänge arbetar vi aktivt med kompetens- och karriärsutveckling, för att du ska få möjlighet att utvecklas och nyttja din fulla potential inom arbetsgruppen utvecklas varje medarbetare vidare inom olika kunduppdrag.

Kontaktuppgifter och övrig information
För mer information vänligen kontakta gruppchef Cecilia Sörqvist, cecilia.sorqvist@coor.com eller Viola Boström-Markus, viola.bostrom-markus@coor.com. Urval och intervjuer genomförs löpande och så snart vi hittat våra stjärnor kan annonsen komma att stängas ner, så vänta inte med din ansökan.

Vi genomför bakgrundskontroll på all vår personal. Vill du veta mer klicka här

Vi ser fram emot att höra från dig!





Om Coor

Coor är Nordens ledande facility management-leverantör och är med och skapar Nordens bästa arbetsmiljöer - smarta, hållbara och fulla av glädje. Vi erbjuder alla de tjänster som krävs för att ett företag eller offentlig verksamhet ska fungera bra och effektivt. Vi strävar ständigt efter att bygga team och servicelösningar som gör det möjligt för våra kunder att fokusera på vad de gör bäst. Coor är verksamt främst i Norden, men har även viss närvaro i Belgien och Estland. Hos oss arbetar fler än 12 000 personer med olika bakgrunder och erfarenheter. Under 2023 blev Coor tilldelad en andra plats till att vara det mest jämställda företaget i Sverige enligt SHE Index powered by EY och vi är ett karriärföretag 2024 enligt Karriärföretagen.

Ersättning
Lön enl. kollektivavtal

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2024-04-24
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Omfattning
Detta är ett heltidsjobb.

Arbetsgivare
Coor Service Management AB (org.nr 556084-6783)

Arbetsplats
Coor Service Management

Jobbnummer
8567712

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Coor Service Management AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Coor Service Management AB: