Kundintegratör med teknisk bakgrund till Svea Ekonomi!

The Place AB / Supportteknikerjobb / Solna
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla supportteknikerjobb i Solna, Sundbyberg, Stockholm, Danderyd, Lidingö eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos The Place AB i Solna, Sundbyberg, Stockholm, Danderyd, Lidingö eller i hela Sverige

The Place är ett rekryterings- och konsultuthyrningsföretag som är specialiserade inom ekonomi, marknad/kommunikation och administrativa tjänster. Varje år tillsätter vi hundratals tjänster hos våra kunder som befinner sig i många olika branscher. Vi har funnits sedan 1988 och vår verksamhet är en av branschens mest erfarna och betrodda. Vi är auktoriserade och medlemmar i Bemanningsföretagen.

Svea Ekonomi söker nu en social och prestigelös kollega som nu vill anta utmaningen i en delad roll som kundintegratör och supporttekniker!

I rollen kommer du ansvarar du för att onboarda och hjälpa kunder i sin tekniska integration mot företagets e-handelsplattform. Du ser till att lotsa kunden genom hela processen, från administrering av onboardingen till den tekniska supporten vid integrationen. Då du kommer vara kundens primära kontakt genom hela affären så har du med dina 4 ytterligare kollegor en väldigt viktig roll. Det finns fina utvecklingsmöjligheter för dig som vill fördjupa dig i den tekniska aspekten av arbetet, samtidigt som du får vara med på Svea Ekonomis resa för att förbättra e-handeln!

Tjänsten gäller ett konsultuppdrag på 6 månader, med chans till övertag direkt hos kund om alla parter är överens. Tjänsten är på heltid och vi ser gärna att du kan starta relativt omgående. Du blir anställd av oss på The Place och arbetar som konsult hos vårt kundföretag. Arbetstider måndag-fredag 08.00-16.30 (37,5h/vecka) med möjlighet till flex.

Publiceringsdatum
2020-11-06

Arbetsuppgifter
* Onboarding av kunder in i systemet
* Stötta samtliga Webpays kunder att komma igång och integrera Webpays tjänster och produkter
* Konfigurera kunders betalmetoder enligt avtal
* Agera 2nd line support och hantera eventuella problem kopplade till kundernas tjänster och produkter
* Projektleda större kundcase och på så sätt bidra till tjänsternas vidareutveckling

Vem tror vi att du är?

För att trivas hos vårt kundföretag tror vi att du har följande bakgrund:

* Tidigare erfarenhet från arbete i en IT-support/servicedesk
* Relevant utbildning eller yrkeslivserfarenhet
* Erfarenhet av att jobba med SQL eller kan ett programmeringsspråk
* Erfarenhet av felsökning i databaser
* Flytande kunskaper i svenska och engelska i både tal och skrift

Vi kommer lägga stor vikt vid dina personliga egenskaper och som tidigare nämnt hoppas vi att du har ett ett starkt tekniskt intresse, drivs av problemlösning samt har en god administrativ förmåga. Dessutom har du ett stort kundfokus och tycker om att ge professionell service och inga problem med att uttrycka dig. Det är viktigt att du är lyhörd och prestigelös då du kommer att samarbeta mycket med företagets andra enheter och grupper. Vidare har du lätt för att lära och sätta dig in i nya system och tekniker samt trivs med ett högt tempo och kan hantera flera ärenden och arbetsuppgifter samtidigt.

Att jobba på Svea

I över 30 år har Svea hjälpt företagare att uppfylla sina drömmar. På Svea råder en entreprenöriell anda, flexibilitet och en utpräglad familjär företagskultur. Gemenskap är viktigt för oss och vi jobbar för mångfald och att alla ska känna en delaktighet och möjlighet att kunna påverka. På Svea värdesätter vi worklife balance och har en tydlig gräns mellan arbetsliv och privatliv. Vi sitter i nya och fräscha lokaler i Arenastaden, Solna. Välkommen att följa med oss på vår fortsatta resa!

Intresserad av tjänsten? Sök tjänsten redan i dag. Vi arbetar med ett löpande urval och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdatum.

The Place - Where happy work happens

Låter detta intressant och du fortfarande vill söka jobbet? Bra - du som lyckas knipa platsen blir dessutom en del av The Place! Som medarbetare hos The Place erbjuds du kompetensnätverk, mentorskap och trygga villkor. I The Place har du en Worklife Partner som är intresserad av att följa och utveckla ditt arbetsliv över tid.

Några förmåner som medarbetare hos The Place:

* En tilldelad jobbagent som tillsammans med dig tittar på utvecklingsmöjligheter
* Engagerat och modernt ledarskap med förståelse för livspussel
* Onboardingplan
* Kollektivavtal med pensionssparande, föräldralön m.m.
* Friskvårdsbidrag
* Specialerbjudanden
* Mentorskap
* Nätverksträffar
* Kompetensutveckling

Nyckelord: IT-support, supporttekniker, SQL, databaser, kundintergratör, servicedesk

Varaktighet, arbetstid
Heltid Visstid

Ersättning
Fast lön

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2020-12-06
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Företag
The Place AB

Omfattning
Detta är ett heltidsjobb.

Arbetsgivare
The Place AB (org.nr 556340-2758), https://theplace.se

Jobbnummer
5432617

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från The Place AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos The Place AB: