Kundhandläggare sökes!

ProfessionalConsulting / Butikssäljarjobb / Sundbyberg
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla butikssäljarjobb i Sundbyberg, Solna, Danderyd, Stockholm, Lidingö eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos ProfessionalConsulting i Sundbyberg, Solna, Stockholm, Lidingö, Sollentuna eller i hela Sverige

Är du självgående och har bra samarbetsförmåga? Då har vi jobbet för dig! Nu söker vi för kunds räkning dig som vill arbeta som kundhandläggare på deras Customer Service Center.
Vår kund har ett av Sveriges mest kända varumärken och är bland de marknadsledande företagen inom sitt område inom livsmedel. De har kontor i både Sverige, Norge, Danmark och Finland.

Som kundhandläggare kan dina arbetsuppgifter bland annat bestå av att:
• Hantera kundorder för den nordiska marknaden samt exportmarknader
• Hantera/uppdatera kund- och artikelregister samt prislistor i affärssystemet SAP
• Hantera transportbokningar/transportrelationer
• Daglig kontakt med svenska och internationella kunder, lager, produktionsanläggningar, distributörer och myndigheter
• Administrera exportdokument samt följa gällande lagar och förordningar kring transport
• Hantera ev leveransavvikelser och reklamationer

Uppdraget innebär att du kommer vara anställd av oss på Professional Consulting och arbeta hos vår kund som konsult på deras kontor i Solna/Sundbyberg. Tjänsten är på heltid och gäller under december månad, upplärning sker under sista veckan i november. Det finns chans till eventuell förlängning i januari. Kontorstider tillämpas.

Vi söker dig som har studerat/studerar på högskola eller universitet. Vi ser att du har erfarenhet av att arbeta administrativt eller med kundkontakt samt att du har vana av att arbeta i team. Du har även erfarenhet av att arbeta med Supply Chain samt lager och logistik så att du har en förståelse för varuflöden. Du har också vana av att arbeta självständigt och under tidspress. Det är ett krav att du har goda MS Office kunskaper samt talar flytande engelska och svenska. Kunskap och erfarenhet från affärssystemet SAP är meriterande. Som person har du bra samarbetsförmåga och är självgående och initiativtagande. Vidare är du serviceinriktad, relationsskapande och flexibel. Vi ser gärna att du tycker om utmaningar och ett snabbt tempo samt att du har en administrativ förmåga.
ProfessionalConsulting är ett rekryteringsföretag för unga akademiker och tjänstemän. Tack vare ett stort nätverk och lång erfarenhet kan vi erbjuda intressanta och utmanande tjänster inom områden som IT, ekonomi, administration, HR, marknadsföring och kvalificerad kundtjänst. ProfessionalConsulting är en del av Meet your future Group. Hitta din framtid på www.professionalconsulting.se redan idag!

Publiceringsdatum
2014-10-25

Arbetstider och omfattning
Visstidsanställning 11 dagar - 3 mån

Ersättning
Fast lön

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2014-11-28
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Företag
ProfessionalConsulting

Adress
ProfessionalConsulting
Sveavägen 168
11346 Stockholm

Kontorsadress
ProfessionalConsulting

Övriga kontaktuppgifter

Jobbnummer
2044335

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från ProfessionalConsulting

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos ProfessionalConsulting: