Kundfrontsmedarbetare Support - Telia

Telia Sonera Sverige AB / Butikssäljarjobb / Norrköping
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla butikssäljarjobb i Norrköping, Söderköping, Finspång, Linköping, Katrineholm eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Telia Sonera Sverige AB i Norrköping, Stockholm, Arvika, Sundsvall eller i hela Sverige

Vi söker 14 stycken vikarier till vår Support i Norrköping. Vikariatet är tidsbegränsat till 2011-11-14 tom 2012-01-08 med eventuell möjlighet till förlängning.
Kort beskrivning av företaget:
Vi finns på 12 orter i Sverige och levererar allt inom telekommunikation. Möjligheten att gå vidare till nya utmaningar är stor. Varje dag hjälper vi många kunder i vår Support. Frågorna handlar bland annat om kanaler till digital-tvn, hastigheten för bredbandet och felanmälan för telefon. Vi är den största teleoperatören i Sverige med de mest nöjda kunderna - men vi nöjer oss inte med det. Vår service måste bli ännu bättre. Därför bygger vi nu upp fem nya team och söker fler servicestjärnor till vår Bredbandssupport.
INFORMATION OM LEDIG TJÄNST
Beskrivning av arbetsuppgifter:
Som rådgivare i vår Support är din uppgift att hjälpa våra kunder per telefon, chatt, mail och sociala medier.
Vi arbetar med en mycket hög servicenivå och din uppgift är att möta och överträffa kundens förväntningar genom ett riktigt bra bemötande och genom att lösa kundens ärende
Du ska analysera och lösa såväl enkla som komplicerade problem hos våra privatkunder. Som en effekt av interaktionen med kund ska du erbjuda relevanta lösningar och tilläggstjänster, beskriva och sälja Telias produkter och tjänster samt argumentera deras fördelar och vilket mervärde de ger kunden.
Din uppgift blir att etablera goda kundkontakter och arbeta aktivt med merförsäljning. Du kommer även att hantera lättare reklamationer.
Beskrivning av kvalifikationer:
Du har minst 3-års gymnasiekompetens eller motsvarande.
Gärna tidigare erfarenhet av försäljning, kundkontakter och telefonvana
Du har en god förmåga att kommunicera både på svenska och engelska, ytterligare språkkunskaper är meriterande.
Du är van att arbeta i olika datasystem och har ett brinnande intresse för data och teknik.
Vem är du?
Du är en positiv och ansvarstagande person som har stor känsla för service
Du skapar goda relationer och tycker om att sälja och lösa kundens problem
Du trivs i ett högt tempo och har en stark team känsla
Övriga villkor:
Arbetstider
Vi har öppet årets alla dagar från 7.45 till 22.15 (helger 10.00 till 20.15), vilket innebär både helg- och kvällsarbete med schemaläggning.
Intresserad?
Om Du har en stark känsla för service, säljdriv och intresse av tjänster i teknikens framkant, så är du välkommen med din ansökan.
Har du frågor är du välkommen att kontakta
Kundfrontschef Martin Kalvér
martin.kalver@teliasonera.com
Telefon: +4611-315330

Publiceringsdatum
2011-10-28

Arbetstider och omfattning
Visstidsanställning 11 dagar - 3 månader
Heltid/Deltid
2011-11-14 -- 2012-01-08

Tillträde
2011-11-14

Ersättning
Timlön

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2011-11-08
Enbart skriftlig ansökan via e-post
AG referens: Kundfrontsmedarbetare support
Ansökan kan skickas till e-postadress: martin.kalver@teliasonera.com

Företag
Telia Sonera Sverige AB

Adress
Telia Sonera Sverige AB
60189 NORRKÖPING

Kontorsadress
Dalsgatan 7

Kontaktuppgifter
Telefonnummer: 011-90100
Faxnummer: 011-164900
E-postadress: martin.kalver@teliasonera.com

Jobbnummer
1065985

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Telia Sonera Sverige AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Telia Sonera Sverige AB: