Kunden först medarbetare till Toyota Sweden

Nav1rekrytering AB / Butikssäljarjobb / Stockholm
2016-09-16
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
➡️ Klicka här för den senare publicerade platsannonsen "Kunden först medarbetare till Toyota Sweden" (publicerad 2018-04-18) ⬅️


Visa alla butikssäljarjobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Nav1rekrytering AB i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige

Toyota Sweden AB är ett Sälj- och Marknadsbolag med övergripande ansvar för nybilsförsäljning och servicemarknad för Toyota och Lexus på den svenska marknaden.

Dina Arbetsuppgifter

På Toyota står vi för produkter av yttersta kvalitet och vi strävar alltid efter att erbjuda våra återförsäljare, verkstäder och kunder högsta möjliga service. För att stärka vår Kunden Först strategi och koordinera samt effektivisera kommunikationen mellan Toyota Sweden och våra Återförsäljare förtydligar vi vår organisation med en ConsumerOne avdelning.

Huvudfokus är att koordinera kommunikationen mellan oss och våra Återförsäljare, i viss mån ta behandla kundärenden och säkerställa att våra återförsäljare får rätt stöd och vägledning i samarbete med övriga avdelningar.  

Teamet består av fyra personer och utgör den större delen av kontaktytan mellan Toyota Sweden, våra återförsäljare och våra kunder. Din uppgift är att hjälpa och vägleda återförsäljarledets personal både inom försäljning och service till rätt information. Det är gruppens ansvar att vid behov eskalera frågor till rätt avdelning och att svaret återkopplas till frågeställaren. Du arbetar med telefon och via mail och dokumenterar allt i vårt ärendehanteringssystem.  Vi arbetar med ständig förbättring "Kaizen" och du kommer att vara delaktig i att analysera statistik för att identifiera förbättringsområden.

Tjänsten är placerad på vårt huvudkontor i Sundbyberg.

Publiceringsdatum
2016-09-16

Profil
Vi tror att du som söker har erfarenhet från kundrelationer från fordonsbranschen och eller servicemarknadssidan. Du har i ditt arbete daglig kontakt med kunder och du behärskar både svenska samt engelska i tal och skrift. Du är en van dator- och systemanvändare och har goda kunskaper i MS Excel. Kunskap om konsumentlagstiftning mot verkstad och konsument är meriterande.

För att passa in i vårt härliga gäng är du en social och positiv person som gillar utmaningar. Du tycker om att arbeta strukturerat inom fastställda rutiner och processer. Du har lätt för att samarbeta och gillar att kommunicera med alla typer av personligheter och avdelningar. Du är uthållig och flexibel beroende på vem du kommunicerar med.
Vi erbjuder

Ett roligt, utvecklande och fartfyllt arbete i en stor internationell organisation. Du kommer att vara delaktig i uppbyggnaden av det nya teamet.

Tjänsten är ett inledningsvis ett konsultuppdrag och frågor om tjänsten och processen besvaras av Nav1rekrytering och Oscar Kuczkowski.

Välkommen med din ansökan!

Varaktighet, arbetstid
Heltid -

Ersättning
Enligt överenskommelse

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2016-10-30
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Företag
Nav1Rekrytering AB

Adress
Nav1Rekrytering AB
Nybrogatan 34 2 tr
11439 Stockholm

Kontorsadress
Nybrogatan 34 2 tr

Övriga kontaktuppgifter

Jobbnummer
3053281

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Nav1rekrytering AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Nav1rekrytering AB: