Kundansvarig till Schotte Systems

Proffice Sverige AB / Säljarjobb / Uppsala
2015-01-26
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
➡️ Klicka här för den senare publicerade platsannonsen "Kundansvarig till Schotte Systems" (publicerad 2015-02-12) ⬅️


Visa alla säljarjobb i Uppsala, Östhammar, Sigtuna, Österåker, Håbo eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Proffice Sverige AB i Uppsala, Östhammar, Sigtuna, Österåker, Håbo eller i hela Sverige

Kundansvarig till Schotte Systems
Schotte Systems är ett företag som bygger lättanvända webbaserade verktyg med enkelhet i fokus. Företaget är placerat i Uppsala och har kunder i hela Sverige.

Då företaget expanderar söker vi nu en kundansvarig till ett av Schotte systems egenutvecklade webbaserade verksamhetssystem Rekyl. Rekyl är ett av marknadens mest effektiva system och hanterar bland annat projekthantering, arbetsorderhantering, tidrapportering, lönehantering, dagplanering och fakturering.

Som kundansvarig för företag har du hand om en portfölj med företagskunder. Samtidigt hjälper du till att skaffa nya kunder genom att ta fram lösningar som skapar värde för både dem och Schotte. Tjänsten innebär ansvar för hela kedjan d.v.s. allt från prospektering, mötesbokning, säljmöte samt att identifiera behov. Du säljer in lösningar, gör offerter och driver till avslut. Du kommer även att utbilda dina kunder i systemet. Arbetet är självständigt och väldigt varierande och kräver stort driv.

Inledningsvis är detta ett uppdrag inom vår uthyrningsverksamhet, för rätt person kan uppdraget leda till en anställning hos Schotte.

Resor ingår i tjänsten och du kommer att få tillgång till en tjänstebil.

Uppdragsgivare: Proffice Sverige AB

Ort: Uppsala

Omfattning: Heltid med start omgående.

Sista dag att ansöka är Urval och intervjuer sker löpande så tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdagen gått ut.

För information: Joanna Axelsson; joanna.axelsson@proffice.se [ mailto: joanna.axelsson@proffice.se ] alt Christine Stamfeldt; christine.stamfeldt@dfind.se [ mailto: christine.stamfeldt@dfind.se ]

Publiceringsdatum
2015-01-26

Kvalifikationer
Vi ser gärna att du som söker har en teknisk bakgrund inom IT samt erfarenet av hantverk- och servicebranschen. För att lyckas i rollen behöver du ha erfarenhet av kundvård/försäljning.

Det är viktigt att du som söker tjänsten är övertygande och pedagogisk i ditt sätt samt att du trivs i en föränderlig vardag.

Då arbetet innebär att du arbetar självständigt krävs det att du tar ansvar, drivs av att arbeta mot uppsatta mål samt att du är duktig på att slutför dina åtaganden.

Organisations-/företagsbeskrivning:
En människa arbetar i snitt cirka 10 000 dagar under sitt yrkesverksamma liv. På Proffice tycker vi att alla dagar är lika viktiga. Vi är en modern arbetsplats med flera hundra olika yrken. Hos oss finns det många vägar att gå. För oss är det viktigt att all kompetens på arbetsmarknaden tillvaratas. Vi välkomnar alla sökande och eftersträvar mångfald.

På Proffice är du en del av något större där du kan bidra till utveckling både hos våra kunder och i samhället. Du har samma fördelar som hos en traditionell arbetsgivare med kollektivavtal och förmåner som friskvårdsbidrag, företagshälsovård, försäkringar och rabatt på träningskort - utöver allt detta dessutom fler möjligheter att forma din karriär så som du vill.

Keep improving.

Arbetstider och omfattning
Heltid Visstid

Ersättning
Fast lön

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2015-02-08
Ange följande referens när du ansöker: 200695663
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Joanna Axelsson joanna.axelsson@proffice.se

Företag
Proffice Sverige AB

Adress
Proffice Sverige AB
Gamla Torget 5
75320 UPPSALA

Kontorsadress
Gamla Torget 5, 75320 UPPSALA

Jobbnummer
2142964

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Proffice Sverige AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Proffice Sverige AB: