Kundansvarig säljare till företag i tillväxt

Framtiden i Sverige AB / Säljarjobb / Göteborg
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla säljarjobb i Göteborg, Mölndal, Partille, Kungälv, Lerum eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Framtiden i Sverige AB i Göteborg, Mölndal, Partille, Kungälv, Lerum eller i hela Sverige

Älskar du att nätverka och träffa människor? Jobbar du som bäst när du får strukturera upp din egen arbetsdag och jobba både självständigt men även i ett litet team? Tror du på långsiktiga kundrelationer där du som expert rådger utifrån kunders behov? Då är detta jobb perfekt för dig!

Om rollen
Som kundansvarig säljare arbetar du både på kontoret och butiken på Hisings Backa samt ute hos kunder. Det är en stor variation hur dagen kan se ut, sälja i butiken, nykundsbearbetning samt bibehålla relationen med befintliga kunder. Som kundansvarig säljare kommer du åka ut för att träffa både nya och befintliga kunder fysiskt, där område sträcker sig från Halmstad till Uddevalla. Arbetet är förlagt måndag - fredag kontorstider. Clean Center satsar på tillväxt så fler förstår att de är det självklara valet för allt inom städ.

Du kommer som ny ha stöd från nuvarande säljare för att snabbt få en förståelse hur de jobbar med sina kunder. Du kommer även ha stor möjlighet att lägga upp din säljstrategi utifrån din egen kompetens, ditt intresse och driv. Som kundansvarig säljare har du även möjlighet att lägga upp dina egna mål där stor vikt läggs på att främja långsiktiga relationer. Clean Center är pålitliga experter som hjälper kund utifrån behov och önskan.

I rollen som Kundansvarig säljare söker vi dig som har...
• Personlig lämplighet. Din personliga lämplighet och vilja att skapa långsiktiga kundrelationer är en förutsättning för att lyckas som kundansvarig säljare på Clean Center.
• Struktur, du behöver kunna strukturera upp dina arbetsdagar till stor del själv.
• Social kompetens, för att lyckas som kundansvarig säljare hos oss behöver du kunna bemöta alla våra kunder på passande sätt för att skapa en god och långsiktig relation.
• Serviceinriktad. Du behöver vara serviceinriktad och ha förståelse för hur sälj funkar på olika nivåer och ställen, så som ute hos kund, telefonsamtal eller i butik.
• Kreativ. Du behöver ha ett öppet sinne för att hitta möjligheter vilka företag som kan vara potentiella nya kunder. Då vi är ett mindre företag behöver du ta eget initiativ för att utvecklas inom företaget och bidra till tillväxt.
Skallkrav
• Körkort B.
• Svenska, både i tal och skrift.
Meriterande
• Du får gärna ha erfarenhet av uppsökande försäljning.
Vad erbjuds du som kundansvarig säljare?
Kundansvarig säljare på Clean Center är för dig som vill skapa långsiktiga relationer med dina kunder och ha ett driv i din egen utveckling. Du jobbar nära andra säljare på företaget men får stor möjlighet att skapa en egen struktur för att kunna finnas för befintliga kunder samt söka upp nya kunder. Du blir en del av Clean Center- familjen snarare än att se dig som en anställd på ett företag.

Om Clean Center
Clean Center startade 2022 och har i raketfart utvecklats. Nu satsar de på ytterligare tillväxt men vill fortfarande bibehålla sin service och höga kvalitet. Idag är de 5 anställda och letar nu efter en till stjärna för att bli en större familj. Deras kunder är både större och mindre företag som vänder sig antingen till Clean Centers e-handel, butik eller säljare.

Clean Center har över 10.000 artiklar i sortimenten och dessutom erbjudes utbildningar och maskinservice i egen regi. Våra kunder ska kunna vända sig till oss för alla sina produkt- och materialbehov. Vi erbjuder en helhetslösning och är och ska vara det naturliga valet för våra målgrupper i vår geografi som värdesätter kompetens och hög service!
Det finns ingen kund som lämnar Clean Center. Kundens upplevelse och det professionella bemötandet gör att de stannar.

Om Framtiden AB
För denna tjänst kommer du att bli direktanställd hos Clean Center. Rekryteringsprocessen genomförs av Framtiden AB.

Rekryteringsprocess
Låter tjänsten intressant?
För att söka tjänsten skickar du in CV och personligt brev via länken.
Vid frågor är du välkommen att kontakta rekryteraren via e-post: rebecca.anderson@framtiden.com
Rekryteringsprocessen för det här jobbet består för dig som kandidat av följande steg: telefonintervju, intervju, personlighetstest, referenstagning och intervju på plats hos kundföretaget.
Vi arbetar med löpande urval och kan komma att tillsätta uppdraget så fort vi hittat rätt person. Skicka därför in din ansökan så snart som möjligt!

Vi ser fram emot din ansökan!

Publiceringsdatum
2023-09-04

Anställningsvillkor
Start: Omgående/så snart som möjligt
Omfattning: Heltid
Arbetstid: Kontorstider måndag - fredag
Ort: Göteborg, butik och bas på Hisings Backa

Intervjuer sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdatum.

Ersättning
Fast lön

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2023-10-04
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Arbetsgivarens referens
Arbetsgivarens referens för detta jobb är "ZR_48180_JOB".

Omfattning
Detta är ett heltidsjobb.

Arbetsgivare
Framtiden i Sverige AB (org.nr 556686-5142), http://www.framtiden.com

Arbetsplats
Framtiden AB

Kontakt
Rebecca Anderson
rebecca.anderson@framtiden.com

Jobbnummer
8082818

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Framtiden i Sverige AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Framtiden i Sverige AB: