Kundansvarig kundtjänst med sinne för siffror, service och admin

Bravura / Kontorsjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla kontorsjobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Bravura i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige

Om Bravura:

Bravura levererar rekryterings- och bemanningslösningar inom hela tjänstemannaområdet, över hela landet.

Vårt mål är att förenkla rekryteringsprocessen, både för dig som söker nytt jobb och för de företag som vill anställa nya medarbetare. Genom att hålla en tydlig dialog, vara snabba och anpassningsbara samt med en passion för det vi gör säkerställer vi en framgångsrik rekryteringsprocess för alla parter.

Publiceringsdatum
2015-06-12

Företaget
Företaget förmedlar tidningar och tidskrifter till företag och organisationer inom privat och statlig sektor. De erbjuder en administrativ tjänst för hantering av prenumerationer. Den personliga servicen är mycket viktig där de strävar efter långsiktiga kundrelationer. På företaget arbetar fem personer med kundansvar på kundtjänstavdelningen. Kundtjänstavdelningen arbetar nära de kundansvariga säljarna. De sitter i trevliga lokaler strax norr om Stockholm. Det är en platt organisation där det råder en prestigelös kultur. Alla månar om kundens bästa, tar sitt ansvar och hjälps åt när det behövs.

Dina arbetsuppgifter
Som kundansvarig kundtjänstmedarbetare ansvarar du för ett visst antal av företagets kunder då du är dennes personliga kontaktperson. Rollen innebär inte nykundsbearbetning utan fokus ligger vid att skapa kundnöjdhet och upprätthålla en långsiktig relation mot kund. Arbetsuppgifterna är administrativa och kräver god dataförmåga samt att arbeta i system. Du utför daglig hantering av ärenden från kund där även uppföljning och god dokumentation är mycket viktigt. Du arbetar primärt på kontoret men möten ute hos kund förekommer också. Du kommer i din roll ha kontakt med såväl nationella som internationella kontakter, varför det är viktigt att du talar och skriver engelska obehindrat.

Kvalifikationer
• Slutförd gymnasial utbilning
• Mycket god vana från kundservice och kundbemötande
• Mycket god data- och systemvana
• Du uttrycker dig väl i tal och skrift, även på engelska
• Eftergymnasial utbildning inom administration eller ekonomi (meriterande)
• Norska, Finska (meriterande)

Dina personliga egenskaper
Vi tror att du som söker är kundorienterad och har en god känsla för att skapa långsiktiga relationer. Du är professionell i ditt kundbemötande och agerande. Du stimuleras av att arbeta problemlösande - att skapa den bästa lösningen för dina kunder är viktigt. Vidare har du ett gott sinne för siffror, har en god administrativ förmåga samt är stresstålig. Du kan hantera och prioritera dina arbetsuppgifter men räds heller inte för att ta hjälp om så behövs. Avslutningsvis är du prestigelös och trivs att arbeta i en platt organisation.

Övrig information:

Start: Omgående
Plats: Stockholm
Lön: Enligt ö.k
Kontakt: Bravura, tel. 08-40024050

Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval. Välkommen med din ansökan!

Sökord: kundtjänst, kundservice, service, administration, kund, data, system, Stockholm

Varaktighet, arbetstid
Heltid Tillsvidare

Ersättning
Enligt ö.k

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2015-07-13
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Karl August Gratte 08-40024050 karlaugust.gratte@bravura.se

Företag
Bravura

Adress
Bravura
Hornsbruksgatan 28
11734 0180

Kontorsadress
Hornsbruksgatan 28, 11734 Stockholm

Övriga kontaktuppgifter

Jobbnummer
2335937

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Bravura

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Bravura: