Kundadministratör till vår kund i Helsingborg med start 1 septem

AB Söder & Co Consulting / Administratörsjobb / Helsingborg
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla administratörsjobb i Helsingborg, Bjuv, Åstorp, Höganäs, Landskrona eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos AB Söder & Co Consulting i Helsingborg, Bjuv, Landskrona, Lund, Burlöv eller i hela Sverige

Vilka är vi?
Teamet på Kundadministration ansvarar för verksamhetens administrativa arbetsuppgifter och processer kopplat till Företagskunder och Konsumenter. Vårt mål är ständigt analysera och effektivisera vårt arbete så att kundens ärende kan flöda automatiskt och effektivt genom våra processer och här behöver vi dig som en viktig länk i flödet.

För att lyckas med uppdraget behöver du kunna arbeta detalj fokuserat på en hög administrativ nivå, med stark servicekänsla och flexibilitet. Du behöver vara analytisk och se möjligheter till effektiviseringar och automatiseringar och inte minst ha förmågan och viljan att driva igenom dessa. Ditt arbete präglas av strävan och viljan att göra det enkelt för kund så att vi bygger lojalitet och skapar nya affärer. Du ska vara öppen och tillgänglig för att lyfta in nya arbetsuppgifter i rollen, allteftersom andra arbetsuppgifter effektiviseras bort.

Publiceringsdatum
2022-06-30

Arbetsuppgifter
I rollen som Kundadministratör kommer du att ansvara för att hantera administrativa arbetsuppgifter kopplade till de tjänster kunden erbjuder. I detta innefattas bland annat:
• Avtalshantering, leverantörsbyten (PRODAT-hantering), massomförhandlingar, fullmaktshantering, mätvärdeshantering
• Säljadministration
• Uppföljning och statistik
• Samarbete och kontakt med andra nätägare och leverantörer
• Identifiera effektiviseringar och bidra till automatisering/effektivisering
• Aktivt arbeta med att hitta nya möjligheter för effektivisering och automatisering som leder till mer produktivt arbete
• Aktivt arbeta med att identifiera våra utmaningar och hitta lämpliga åtgärder för dessa
• Återkoppling och kommunikation med kund där din expertis skapar kundvärde

Profil
Som person är du:
• Modig, engagerad och brinner för uppdraget
• Affärsdriven
• Mycket god samarbetsförmåga och stort personligt driv
• Flexibel
• Logisk och bra simultankapacitet
• Motiveras av att arbeta med mål och utveckla sin leveransförmåga kontinuerligt
• God problemlösningsförmåga
• Kommunikativ

Om företaget
Söder & Co är ett auktoriserat rekryterings- och bemanningsföretag som har varit verksamt sedan 1999. Vi skapar karriärmöjligheter för människor och kostnadseffektivitet för företag. Vi tror på långsiktiga relationer och arbetar därför engagerat med en lokal och personlig närhet till våra kunder, konsulter och kandidater. Vår målsättning är att hitta den optimala matchningen och därmed få organisationer och människor att utvecklas.

Söder & Co ska bidra till ett inkluderande samhälle där människor utmanas, har framtidstro och känner sig delaktiga. Utifrån kompetensprövning ger vi alla människor möjligheter på arbetsmarknaden och i samhället i stort, oavsett etnicitet, religiös övertygelse eller sexuell läggning. Hos oss gör människor skillnad.

Varaktighet, arbetstid
Heltid Visstid, mer än 6 månader

Ersättning
Fast lön

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2022-07-29
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Företag
AB Söder & Co Consulting

Arbetsgivarens referens
Arbetsgivarens referens för detta jobb är "6206".

Omfattning
Detta är ett heltidsjobb.

Arbetsgivare
AB Söder & Co Consulting (org.nr 556684-3107), http://www.soderco.se/

Arbetsplats
Söder & Co Göteborg AB

Kontakt
Antonio Godino
antonio.godino@soderco.se

Jobbnummer
6788125

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från AB Söder & Co Consulting

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos AB Söder & Co Consulting: