Kundadministratör till företag i söderort

KFX HR-partner Skandinavien AB / Administratörsjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla administratörsjobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos KFX HR-partner Skandinavien AB i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige

Publiceringsdatum
2023-06-22

Om tjänsten
Har du erfarenhet av administration och letar efter nästa utmaning? Då kan det här rätt tjänst för dig! I rollen som kundadministratör får du chansen att jobba med varierande administration samt kundkontakt via telefon och mail.

Som en del av kundsupporten hos vår kund får du chansen att vara del av en funktion under utveckling. Företaget är även på en stor tillväxtresa och det skapas ständigt nya möjligheter att utvecklas inom företaget.

Om företaget
KFX HR-partner är ett auktoriserat bemannings-, rekryterings- och omställningsföretag. Vi är mycket måna om att du ska trivas hos oss och på din kundarbetsplats. Hos oss är du en viktig och uppskattad person, både som anställd och som kollega. Vi är ett bemanningsföretag som värnar om den personliga kontakten med alla våra medarbetare. Vårt mål är att vara bemanningsbranschens bästa arbetsgivare.

Du kommer att bli anställd av KFX HR-partner, därför är det viktigt att du trivs i rollen som konsult. Som konsult är det viktigt att du kan ta egna initiativ, är flexibel och pålitlig. Du är vårt och kundens ansikte utåt och ska därför förstå vår och kundföretagets organisation. Våra ledord på KFX HR-partner är Stolthet, Omtanke och Engagemang, dessa ska genomsyra allt vi gör.

Dina arbetsuppgifter
Som kundadministratör har du en bred och varierad roll där ditt främsta fokus ligger på att administrera kundärenden som kommer in via telefon, mail och ärendehanteringssystemet. Bland annat kommer dina arbetsuppgifter innefatta:

• Lägga upp nya kunder och i systemet
• Lägga till tjänster och kostnadsställen i avtal
• Kreditera fakturor
• Lägga in nya prislistor
• Sammanslagning av kunder

I denna roll jobbar du i flera olika system och får med tiden ta dig an allt mer komplicerade ärenden för att ständigt utvecklas och lära dig mer!

Kvalifikationer
• Minst 2 års erfarenhet av administration
• Erfarenhet av att använda telefon som arbetsverktyg
• God systemvana och kunskaper i Office-paketet
• Talar och skriver flytande på såväl svenska som engelska
• Erfarenhet av fakturahantering ses som mycket meriterande

För att lyckas i denna rollen tror vi att du som person är kommunikativ, logisk och lösningsorienterad. Du arbetar även noggrant och strukturerat samt är driven och ansvarstagande i din arbetsroll.

Övrig information
Start: Omgående

Placering: Telefonplan

Omfattning: Heltid, tillsvidare

Detta är ett konsultuppdrag där du blir anställd av KFX HR-partner men arbetar ute hos vår kund. På KFX arbetar vi med löpande urval och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag. Vi tar ej emot ansökningar via mail eller telefon, och hänvisar dig att söka direkt via vår hemsida.

Har du frågor eller funderingar? Kontakta ansvarig rekryterare Sofia Karlberg på 08-663 99 00 eller sofia.karlberg@kfx.se och specificera vilken tjänst du har frågor kring i ditt mail.

Välkommen in med din ansökan!

Ersättning
Enligt överenskommelse

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2023-07-22
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Omfattning
Detta är ett heltidsjobb.

Arbetsgivare
KFX HR-partner Skandinavien AB (org.nr 556658-2143)

Arbetsplats
KFX HR-partner Stockholm

Jobbnummer
7909442

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från KFX HR-partner Skandinavien AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos KFX HR-partner Skandinavien AB: