Kund/Ordermottagare. - Aladdins Uthyrning Aktiebolag - Kontorsjobb i Stockholm
Kund/Ordermottagare.
Aladdins Uthyrning Aktiebolag / Kontorsjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Visa alla kontorsjobb i Stockholm, Solna, Sundbyberg, Lidingö
Visa alla jobb hos Aladdins Uthyrning Aktiebolag i Stockholm

Aladdins Möbel & Porslinsuthyrning AB söker snarast en person till tjänsten som Kundmottagare & Ordermottagare. Tjänsten kommer tillsättas snarast möjligt. Du är en social person som trivs med att ha många bollar i luften. Arbetet är ofta stressigt med många kundkontakter via telefon, e-post eller över disk. Många kunder besöker oss för att beställa hyrgods (Allt till festen.) som finns till beskådan i vår utställning i receptionen där du kommer arbeta. Stor del av dagen sitter du vid din dataterminal där alla bokningar skrivs in. Orderbekräftelse skickas alltid till alla kunder via e-post, fax, post eller lämnas i handen över disk. Utbudet av artiklar som hyrs ut är stort, över 1.000st. Du kommer hantera beställningar från 1 person till över flera tusen personer. Sortimentet kan ses på www.aladdins.se där även många kunder väljer att boka. Kreditupplysningar på nya kunder görs dagligen av dig innan krediter beviljas. Dagligen har du ett nära samarbete med företagets chaufförer, lagerarbetare och orderplockare. Kunder som hämtar sitt hyrgods skall skriva hyresavtal med dig och legitimera sig. När det är gjort så visar du kunden till rätta på lagret där hyrgodset är framplockat. När vår lagerpersonal är upptagen får du i vissa undantagsfall hjälpa kunden handgripligen att lasta t.ex. glas och porslin på en vagn som kunden sedan kan köra ut till sin bil. Du måste alltid ge kunden bästa möjliga service och vara trevlig i alla lägen samt ha ett välvårdat utséende. Snabbhet och erfarenhet av arbete med datorer är önskvärt. Även engelska kommer du ha nytta av då många ambassader hyr av oss. Det Windows baserade program vi använder för bokning av hyrgods kommer du naturligtvis att utbildas i. Dina arbetstider är måndag t.o.m. fredag kl 8.45 - 17.15. Lunch 12.15 - 13.00. Även ca 8 lördagar per år är schemalagt. Övertid förekommer vid behov framförallt i maj, juni. augusti och december.

Publiceringsdatum
2008-02-05

Anställningstyp/arbetstider
Tillsvidareanställning

Ersättning
Begynnelselön: Ca 18.000:- - 20.000:- / månad

Så ansöker du
Sista ansökningsdag 2008-02-20
Vi tar emot ansökan via epost: au@live.se

Företag
ALADDINS UTHYRNING AKTIEBOLAG
BOX 27075
10251 STOCKHOLM
Telefonnummer: 08-6642000
Faxnummer: 08-6632500
E-postadress: au@live.se
Mer information på www.aladdins.se

Kontorsadress
TEGELUDDSVÄGEN 29
STOCKHOLM

Jobbnummer
119637

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Sökord


Prenumerera
Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Aladdins Uthyrning Aktiebolag: