Kund och personalansvarig
Fröken Fridas Assistans AB / Administratörsjobb / Göteborg
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla administratörsjobb i Göteborg,
Mölndal,
Partille,
Kungälv,
Lerum eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Fröken Fridas Assistans AB i Göteborg,
Mölndal,
Partille,
Kungälv,
Härryda eller i
hela Sverige I rollen som kund och personalansvarig ansvarar du för den dagliga driften som ges till kund och personliga assistenter. Varje kunds behov är individuellt anpassat vilket gör att du som kund och personalansvarig arbetar väldigt nära den operativa delen av verksamheten.
Du som söker bör ha dessa kvalifikationer:
• Tidigare erfarenhet av LSS-verksamhet samt god branschvana
• Arbetar individuellt och lösningsfokuserat
• Har förmågan att uttrycka dig tydligt i tal och skrift
• Har en god förmåga att på egen hand strukturera din arbetsdag
• Har en mycket god servicekänsla
• Tidigare erfarenhet från arbetsledning
• Körkort
Fröken Fridas Assistans är ett litet företag i ett expansivt skede med stor omsorg för våra anställda. Vi ställer mycket höga krav på våra anställda och vi önskar positiva medarbetare som brinner för att arbeta med människor.
Varaktighet, arbetstid
Vi tillämpar 6 månaders provanställning. Uppstart senast 1 Mars.
Publiceringsdatum2018-01-31ErsättningMånadslön efter överenskommelse
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2018-02-15
Ange följande referens när du ansöker: 2018-KA
FöretagFRÖKEN FRIDAS ASSISTANS AB
AdressFRÖKEN FRIDAS ASSISTANS AB
Gullbergs Strandgata 36 A
41104 Göteborg
KontorsadressGullbergs Strandgata 36 A
Jobbnummer 3936126
Observera att sista ansökningsdag har passerat.