Kund och personalansvarig

Fröken Fridas Assistans AB / Administratörsjobb / Göteborg
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla administratörsjobb i Göteborg, Mölndal, Partille, Kungälv, Lerum eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Fröken Fridas Assistans AB i Göteborg, Mölndal, Partille, Kungälv, Härryda eller i hela Sverige

I rollen som kund och personalansvarig ansvarar du för den dagliga driften som ges till kund och personliga assistenter. Varje kunds behov är individuellt anpassat vilket gör att du som kund och personalansvarig arbetar väldigt nära den operativa delen av verksamheten.

Du som söker bör ha dessa kvalifikationer:
• Tidigare erfarenhet av LSS-verksamhet samt god branschvana
• Arbetar individuellt och lösningsfokuserat
• Har förmågan att uttrycka dig tydligt i tal och skrift
• Har en god förmåga att på egen hand strukturera din arbetsdag
• Har en mycket god servicekänsla
• Tidigare erfarenhet från arbetsledning
• Körkort

Fröken Fridas Assistans är ett litet företag i ett expansivt skede med stor omsorg för våra anställda. Vi ställer mycket höga krav på våra anställda och vi önskar positiva medarbetare som brinner för att arbeta med människor.

Varaktighet, arbetstid
Vi tillämpar 6 månaders provanställning. Uppstart senast 1 Mars.

Publiceringsdatum
2018-01-31

Ersättning
Månadslön efter överenskommelse

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2018-02-15
Ange följande referens när du ansöker: 2018-KA

Företag
FRÖKEN FRIDAS ASSISTANS AB

Adress
FRÖKEN FRIDAS ASSISTANS AB
Gullbergs Strandgata 36 A
41104 Göteborg

Kontorsadress
Gullbergs Strandgata 36 A

Jobbnummer
3936126

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

 

Prenumerera på jobb från Fröken Fridas Assistans AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Fröken Fridas Assistans AB: