Kredit - och Inkassohandläggare till Energibolag

Ogunsen AB (publ) / Backofficejobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla backofficejobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Ogunsen AB (publ) i Stockholm, Solna, Sundbyberg, Danderyd, Huddinge eller i hela Sverige

Har du erfarenhet av att ha arbetat med krav eller inkasso?

Vi på SJR söker nu dig som tidigare har arbetat med ärenden som rör inkasso. Vår kund är ett av Nordens ledande energibolag.

Detta är ett konsultuppdrag via SJR med tillträde så snart som möjligt och uppdraget är inledningsvis 6 månader, därefter finns stora chanser till förlängning.

Publiceringsdatum
2022-10-25

Dina arbetsuppgifter
Som krav- och inkassohandläggare kommer du att arbeta i ett team om ca 13 personer som sitter tillsammans i öppet landskap. Dina huvudsakliga arbetsuppgifter kommer vara att vägleda och bemöta kunder, främst via telefon som arbetsverktyg, i olika ärenden gällande krav- och inkassofrågor. Du kommer att ta emot kundsamtal, ärenden och frågor som rör krav-, inkasso- och frånkopplingshantering.

Profil
Vi söker dig som har tidigare kunskaper och erfarenhet inom krav- och kreditarbete, både mot privatpersoner och företagskunder
I rollen som krav- och kredithandläggare ser vi att du som person är stabil och trygg i dig själv samt är tydlig i din kommunikation och alltid serviceminded. Vidare är du driven, initiativtagande och självgående då du kommer att ha mycket kundkontakt och ska kunna hantera varierande kundförfrågningar.

Vi intervjuar löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan ansökningstiden har gått ut. Sista ansökningsdag är 2022-11-15.

Tänk på att din ansökan inte ska innehålla känsliga personuppgifter, såsom exempelvis uppgifter om hälsa, religiös eller filosofisk övertygelse, politiska åsikter eller facktillhörighet. I det fall den sökta tjänsten medför ekonomiskt ansvar kommer en kreditupplysning att genomföras avseende slutkandidaten.

Varmt välkommen med din ansökan!

Konsult hos SJR
Att arbeta som konsult hos SJR innebär att du blir en del av en dedikerad organisation med kompetens att ge dig perfekta förutsättningar att utvecklas både inom din yrkesroll och på ett personligt plan. Du får tillgång till vårt stora nätverk av intressanta företag och uppdragsgivare och därmed en unik möjlighet att ta din karriär till nästa steg.

Vi på SJR bryr oss om vår personal och tillsammans med oss får du en långsiktig partner som ger dig trygghet och stöd. Vi är lyhörda för dina behov och du kommer att ha en nära relation med din konsultchef som hjälper dig med dina utmaningar.

Om företaget
SJR in Sweden (SJR) är ett av Sveriges ledande och mest erfarna bolag inom rekrytering och konsultlösningar. Ända sedan starten 1993 har vi varit specialiserade inom såväl personlighetsbedömning som de områden vi rekryterar till, vilket ger oss en unik förmåga att utifrån högt ställda krav matcha rätt kompetens med rätt uppdragsgivare. Vi erbjuder specialistkompetens inom Finance, HR, Supply Chain och IT.

SJR är idag cirka 550 medarbetare med kontor i Stockholm, Göteborg, Malmö, Helsingborg och Uppsala. Koncernen består av moderbolaget Ogunsen AB med dotterbolagen SJR in Sweden AB och WES AB.

För information om hur vi behandlar kandidaters personuppgifter se vår Integritetspolicy (https://sjr.se/integritetspolicy/)

Varaktighet, arbetstid
Heltid Anställningstid enligt överenskommelse

Ersättning
Lön enligt överenskommelse

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2022-11-18
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Företag
Ogunsen AB (publ)

Omfattning
Detta är ett heltidsjobb.

Arbetsgivare
Ogunsen AB (publ) (org.nr 556443-2929), http://www.sjr.se/

Arbetsplats
SJR

Jobbnummer
7108820

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Ogunsen AB (publ)

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Ogunsen AB (publ):