Korttidsvikarie vård och omsorg 2017

Uddevalla Kommun, Socialtjänsten / Apotekarjobb / Uddevalla
2017-09-01
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
➡️ Klicka här för den senare publicerade platsannonsen "Korttidsvikarie vård och omsorg 2017" (publicerad 2017-12-15) ⬅️


Visa alla apotekarjobb i Uddevalla, Munkedal, Färgelanda, Vänersborg, Trollhättan eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Uddevalla Kommun, Socialtjänsten i Uddevalla

Liv, lust och läge blir livskvalitet i Hjärtat av Bohuslän! Allt fler upptäcker Uddevalla som en attraktiv plats att bo och leva i. Kommunen växer stadigt och har idag drygt 55 000 invånare. Uddevalla har med sin placering vid hav, skog och fjäll en omväxlande och vacker natur. Handeln är stark och kommunen har ett rikt näringsliv som präglas av småföretagande och samverkan.



Vi söker korttidsvikarier till Bemanningsenheten, Socialtjänstens bemanningsenhet.

Bemanningsenheten ansvarar för hanteringen av korttidsvikarier inom följande verksamheter i Uddevalla kommun:

- Hemtjänsten
- Särskilda boenden
- Personlig assistans, Daglig verksamhet
- Verksamhetsområde stöd och service (till personer med funktionsnedsättning)
- Individ- och familjeomsorgen (Socialpsykiatrin)



Som korttidsvikarie rings du in när verksamheterna har behov av vikarier.

Arbetsuppgifter som förekommer inom de olika avdelningarna:

Stöd, service och omvårdnad till äldre, funktionshindrade och äldre med missbruksproblematik.

För vidare information om våra verksamheter besök: http://www.uddevalla.se

Publiceringsdatum
2017-09-01

Kvalifikationer
- Du ska ha fyllt 18 år
- Du bör ha lägst Svenska A på gymnasienivå och god förmåga att behärska svenska språket i så väl tal som skrift
- Inom Hemvårdsavdelningen krävs körkort
- Vi prioriterar sökande med godkänd eller pågående utbildning motsvarande omvårdnadsprogrammet, barn och fritidsprogrammet eller annan utbildning som arbetsgivaren bedömer likvärdig
- Tidigare erfarenhet inom vården är meriterande

Vi sätter stort värde vid att du som söker är lugn och stabil, även i stressade situationer, ansvarsfull och pålitlig, har empatisk förmåga, lätt att samarbeta samt tycker om att ge god service.

Antal tjänster varierar efter behov.

Det är viktigt att du bifogar i din ansökan referenser med namn, telefonnummer och mailadress.

Sökande till personlig assistent och gruppbostad för personer med funktionsnedsättning har innan anställning skyldighet att lämna utdrag ur belastningsregistret.

http://polisen.se/Service/Belastningsregistret-begar-utdrag/

Urval och intervjuer kommer att ske löpande.

Vi vill att du skall bidra till att vi tillsammans kan vara stolta över Socialtjänsten i Uddevalla!

Om du har några frågor gällande ansökan kontakta oss via mail: bemanningsenheten@uddevalla.se .

Du är välkommen med din ansökan!



För dig som inte är medborgare inom EU/EES-området krävs arbetstillstånd, detta gäller inte dig som har permanent uppehållstillstånd. Arbetstillståndet ska uppvisas vid intervjutillfället.

Vi arbetar aktivt med mångfald för att tillvarata de kvaliteter som sökande med olika bakgrund har.

Vår värdegrund är Öppenhet, Respekt och Professionalitet och beskriver vårt förhållningssätt i mötet med våra kunder, kommuninvånare och brukare.

Vi undanber oss vänligen men bestämt direktkontakt med bemannings- och rekryteringsföretag samt försäljare av ytterligare jobbannonser.

Varaktighet, arbetstid
Varierande. Tillträde: Enligt överenskommelse Visstidsanställning

Ersättning
Enligt avtal

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2017-12-31
Ange följande referens när du ansöker: 2017/515
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Malin Larsson bemanningsenheten@uddevalla.se

Företag
Uddevalla kommun, Socialtjänsten

Adress
Uddevalla kommun, Socialtjänsten
Varvsvägen 1
45181 Uddevalla

Kontorsadress
Varvsvägen 1

Jobbnummer
3673547

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Uddevalla Kommun, Socialtjänsten

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Uddevalla Kommun, Socialtjänsten: