Koordinator till eftermarknadsavdelningen på Oscar Properties By

Inhouse AB / Kontorsjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla kontorsjobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Inhouse AB i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige

Om kunden / About the Client

Oscar Properties bildades 2004 med visionen att skapa unika, designade, kreativa och moderna bostäder med utgångspunkt i varje byggnads historia. Modern design, arkitektur och en djup förståelse för hur människor vill leva och bo har alltsedan dess varit kärnan i vår identitet. Oscar Properties har sedan starten utvecklat och sålt fastigheter för cirka 3,5 miljarder kronor och producerat cirka 600 bostäder. Vi har idag 1 700 bostäder på ritbordet varav 360 är under produktion. Vi köper, utvecklar och säljer fastigheter med attraktiva lägen i Stockholm med den långsiktiga strategin att vara aktiv inom både omvandling och nyproduktion. En byggnad signerad Oscar Properties kan vara en helt ny byggnad eller en omvandlad äldre byggnad, såsom en skola, en fabrik eller ett postkontor. Gemensamt för samtliga Oscar Properties-byggnader är modernismen och det unika.

Arbetsbeskrivning / Work Description

Nu söker vi efter en effektiv, driven och serviceminded person som ska arbeta som koordinator på Oscar Properties Bygg AB.

Du kommer att arbeta som koordinator på eftermarknadsavdelningen vilket innebär att fånga upp alla de förfrågningar som kan komma upp efter det att våra kunder har flyttat in i sina lägenheter. Det kan vara allt i från frågor om de material som använts i lägenheter till koordinering vid diverse åtgärder som behöver utföras. Kommunikationen sker främst via ett eftermarknadssystem vi använder oss av som heter Summera, till viss del även via email, i vissa fall via telefon och i enstaka fall genom möten. Utöver kommunikationen med de boende innebär arbetet mycket koordination med entreprenörer och hantverkare för att boka in tid för åtgärder.

Personen kommer att vara en del i ett team om fem personen. Arbetet kan till viss del innebära att assistera teamet med mindre arbetsuppgifter

Din profil / Your profile

Du brinner för service och människor och ser till att ge bästa möjliga service.
För att klara rollen behöver du ha ordning och reda, vara prestigelös och med glädje ta dig an både stora och små uppgifter. Du vågar ta plats samt har lätt att bygga kontaktnät. Det är av största vikt att du är engagerad i ditt arbete samt är stresstålig och anpassningsbar.

Du har lätt för att prioritera och kan bolla mellan olika projekt samtidigt. Du har en god förmåga att kommunicera och lätt för att ta människor samt orädd för att ta konflikter. Ibland förekommer övertid varför det är viktigt att du är flexibel.

Du har tidigare arbetat några år som assistent eller koordinator, förslagsvis inom bygg/fastighetsbranschen. Naturligtvis arbetar du obehindrat i Officepaketet och specifikt i Excel. Du behärskar även obehindrat engelska och svenska både i tal och skrift.

Övrigt / Other

Tjänsten är på heltid med start så snart som möjlighet. Man kommer till en början med vara uthyrd som konsult via Inhouse för att eventuellt sedan gå över till fast anställning på Oscar Properties Bygg AB.

Låter detta som en intressant tjänst för dig så är du varmt välkommen att skicka in ditt CV och personliga brev.

Om Inhouse / About Inhouse

INHOUSE skapar effektiva resurslösningar när det gäller personella resurser, genom att vi utifrån våra uppdragsgivares mål, strategier och övriga affärsmässiga förutsättningar, identifierar och tillsätter den kompetens eller andra åtgärder som krävs för att nå önskat resultat. Andra viktiga delar är vårt kvalitetssystem som säkerställer hög kvalitet och maximal uppdragseffektivitet samt vår strävan efter kreativitet, engagemang och lyhördhet i varje specifik situation i våra uppdrag.

Tekniskt problem med din ansökan?

För både Mac och PC användare rekommenderas Google Chrome som webbläsare vid registrering och användning av Inhouse webbtjänster. Vid registrering får inte användarnamnet innehålla blanksteg, @, !, ? eller andra tecken förutom bokstäver och siffror.
Vid bifogande av dokument får inte dokumentnamnet innehålla snedstreck (slash eller backslash) "/ " " \".
Detta gäller Mac-användare då det inte är möjligt för PC-användare.

Vid ett Tekniskt Problem med din ansökan kontaktas Daniel Lazar på
08-52 22 33 25 eller info@inhouse.se

För frågor gällande tjänsten/uppdraget kontaktas ansvarig rekryteringskonsult.

Välkommen!

Publiceringsdatum
2014-12-22

Arbetstider och omfattning
Heltid tillsvidareanställning

Ersättning
Enligt överenskommelse

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2015-01-14
Vi föredrar ansökningar via webben
Ange följande referens när du ansöker: 1035
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Josefin Thörnert josefin.thornert@inhouse.se

Företag
Inhouse AB

Adress
Inhouse AB
Grev Turegatan 30
11438 Stockholm

Kontorsadress
Grev Turegatan 30, Stockholm

Övriga kontaktuppgifter

Jobbnummer
2110068

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Inhouse AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Inhouse AB: