Koordinator/Sälj

YrkesAkademin AB / Säljarjobb / Falun
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla säljarjobb i Falun, Borlänge, Säter, Gagnef, Hofors eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos YrkesAkademin AB i Falun, Borlänge, Rättvik, Ludvika, Avesta eller i hela Sverige

Tjänsten består av att administrera och sälja utbildningar inom privat och offentlig verksamhet där tyngdpunkten består i att planera kommande utbildningar tillsammans med kund. Detta ställer krav på en hög social kompetens. Arbetsuppgifterna innebär registrering av stora volymer data, uppföljning, utredning och avstämningar. Utifrån detta skapa rapporter, ta fram statistik och olika ekonomiska underlag att delge berörda chefer.

Vi söker dig som är självständig, professionell och har hög integritet. Du har flerårig erfarenhet som administratör/säljare, varav minst ett par år som administrativt stöd. Meriterande är tidigare arbete inom större säljorganisationer. Du är van att arbeta i olika webbaserade ärendehanterings och administrativa system och att hantera stora volymer data. Du har dessutom mycket god datavana och stor erfarenhet av arbete med Exceloch Officepaketet. Du har erfarenhet av att sammanställa statistik och rapporter samt redovisa det på ett förståeligt sätt.
Stor vikt kommer att läggas på att du har ett professionellt servicebemötande via telefon och mail. Vara kommunikativ, kunna utrycka dig väl i tal och skrift gällande svenska språket.
Det är viktigt att du som person är flexibel och prestigelös då tjänsten innebär att stötta i både stort och smått. Som person är du även proaktiv, strukturerad, noggrann och lösningsorienterad samt har lätt för att skifta fokus och prioritera. Du är en god kommunikatör och har goda kunskaper i svenska såväl i tal som i skrift. Du har förmåga att etablera och behålla goda relationer och gillar att arbeta tillsammans med andra. Du kommer att jobba nära kunder för att lösa deras utbildningsbehov.

YrkesAkademin är en av Sveriges ledande leverantörer av yrkesutbildning.
Vi har varit verksamma i branschen sedan 1997.
Vi bedriver utbildning inom transport, entreprenad, teknik och serviceyrken.
Uppdragsgivare är främst statliga myndigheter och kommuner men vi riktar oss även till företag och privatpersoner.
Vår verksamhet sträcker sig från Lappland till Skåne med omkring 400 anställda på ett 60-tal orter.
Vi söker nu en Koordinator/sälj till vår verksamhet som är inne i en expansiv
fas och vi behöver därför utöka vår personalstyrka.
Eftersom arbetet utförs i olika system så är det inte centralt var placeringsort är belägen.
Det viktiga är att du är rätt person för tjänsten.

Organisationen inom Yrkesförarna står inför en förändring och söker därför säljkoordinatorer inom YF Sverige.

Varaktighet, arbetstid
Tillsvidareanställning, med 6 månaders provanställning. Heltid 40 timmar/veckan. Placeringsort: enligt ök

Publiceringsdatum
2017-02-27

Ersättning
Vi tillämpar kollektivavtalet mellan Almega, Unionen o Sveriges Ingenjörer, Utbildningsföretag

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2017-04-30

Kontakt
Marita Runquist jobbtransport@ya.se 02358517

Företag
YrkesAkademin AB

Adress
YrkesAkademin AB
Box 127
79123 FALUN

Kontorsadress
Pelle Bergs Backe 3

Jobbnummer
3343333

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från YrkesAkademin AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos YrkesAkademin AB: