Koordinator Nyköping

ABC kraften / Övriga jobb / Nyköping
2016-06-21
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
➡️ Klicka här för den senare publicerade platsannonsen "Koordinator Nyköping" (publicerad 2017-01-11) ⬅️


Visa alla övriga jobb i Nyköping, Oxelösund, Trosa, Gnesta, Flen eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos ABC kraften i Nyköping, Flen, Norrköping, Katrineholm, Södertälje eller i hela Sverige

ABC kraften är auktoriserade via Almega. Vi ser kraften hos varje individ. Varje person har en styrka och en inneboende kompetens att komma ut på arbetsmarknaden igen, eller kanske för första gången! Vi erbjuder utbildning, kompetenskartläggning och vägledning.

Koordinator ABC kraften Nyköping

Tjänstens innehåll i huvudsak

Vi söker dig som vill vara med och vidareutveckla ABC kraften till en ledande leverantör av arbetsmarknadstjänster. Vi står för en företagskultur där vi delar med oss av framgångar och motgångar och där vi är lyhörda och ger snabba återkopplingar mot kollegor, våra deltagare och uppdragsgivare.

Därmed söker vi dig som vill arbeta hårt för att vi ska nå våra mål och att deltagare ska känna att de får det stöd som de kan förvänta.

En Koordinator på ABC kraften arbetar med hela verksamhetens bästa i fokus direkt under Regionsansvarig. Du har ett drifts- och personalansvar på en eller flera kontor och är personalens närmaste chef. Likaså en tydlig och säljande kontakt mot vår kund.

I rollen ställer vi höga krav på kvalitetsfokus och flexibilitet. Du ska tycka det är roligt att leda och spännande med utveckling och kvalitetssäkring.

Du har också ett rekryteringsansvar på orterna du ansvarar för, i ditt personalansvar ingår att genomföra medarbetarsamtal, lönesamtal, tidrapportering och annat vanligt förekommande arbete gällande HR frågor.

Alla dina arbetsuppgifter är direkt underställda din närmaste chef Regionsansvarig.

Vi söker dig som vill ta ansvaret och entusiasmera medarbetare för att nå högt ställa mål samt bearbeta befintliga och potentiella samarbetspartners och kunder. Du ska ha viljan och förmågan att få medarbetare att känna sig sedda och hörda och få kontoret(en) att växa.

Vi tror du är nyfiken och kommunikativ med god förståelse för vår bransch. Du kommer att rekrytera, introducera, handleda och utbilda personal i våra tjänster och system. Du arbetar utifrån kontoret(ns) mål vad gäller kvalitet samt med eget beläggnings, sälj- och resultatansvar samt ansvarar för kontorets återrapportering till kunder och Regionsansvarig.

Du står direkt i relation till Regionsansvarig med ansvar att rapportera och närmast denna i ansvar och arbete. Du är för Regionsansvarig en förlängd arm i verksamheten.

Du är metodisk och noggrann administrativt och har goda kunskaper i svenska tal och skrift samt ordbehandlingsprogram och Excel.

Kvalifikationer för tjänsten är:

• Minst 1 års erfarenhet av personalledning samt haft samordningsansvar
• Rekryteringserfarenhet
• Försäljningserfarenhet

samt

• Erfarenhet av att ha ett huvudansvar, för löpande kontakter med berörda parter som myndigheter och företag, logistik, uppföljning, kvalitetssäkring och rapportering.

            och/eller :

• Erfarenhet av att samordna och koordinera verksamhet som utbildningar,rehabiliteringsinsatser, projekt med samhälls- eller    arbetsmarknadsinriktning eller projekt riktade till nyanlända. 

• Datorvana och erfarenhet av dokumentation
• Körkort och egen bil då resor ingår i tjänsten

Vi ser en Adekvat högskoleutbildning som positiv för tjänsten.

Personlig kompetens

Stor vikt kommer att läggas vid personlig lämplighet förutsatt att de ovan nämnda kvalifikationer uppfylls.

Som person är du målinriktad , flexibel och drivs tydligt av att nå resultat. Du trivs att arbeta i en ständigt föränderlig miljö och har de egenskaper som krävs för att leda en hårt arbetande personalgrupp framåt. Du har en inre trygghet och en god förmåga att se möjligheter i alla situationer. Du har också en stark tilltro till människors förmåga att utvecklas och ta eget ansvar. Ödmjukhet, förmåga att lyssna är andra egenskaper som vi sätter värde på. För att trivas i rollen behöver du vara utåtriktad, säljande och uthållig.

Din ansökan

Ansökan via vår hemsida  www.abckraften.se under rubriken Lediga tjänster. Gå till aktuell tjänst och tryck på ansök-knappen. CV och personligt brev ska vara i Word eller PDF.

Vänta inte med din ansökan då urval görs löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdatumet.

Frågor besvaras av Verksamhetschef: Daniel Mitsogiannis

Tfn: 0761-810200

Mail:  daniel.mitsogiannis@abckraften.se

Varmt välkommen med din ansökan redan idag. Ta chansen till ett utvecklande jobb i ett dynamiskt och expansivt företag!

Varaktighet, arbetstid
Heltid -

Publiceringsdatum
2016-06-21

Ersättning
Enligt överenskommelse

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2016-08-20
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Företag
ABC kraften

Adress
ABC kraften
Fristadstorget 8A
63220 Eskilstuna

Kontorsadress
Fristadstorget 8A

Övriga kontaktuppgifter

Jobbnummer
2917635

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från ABC kraften

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos ABC kraften: