Koordinator med intresse för teknik och inköp

SW / Inköpar- och marknadsjobb / Göteborg
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla inköpar- och marknadsjobb i Göteborg, Mölndal, Partille, Kungälv, Lerum eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos SW i Göteborg, Mölndal, Partille, Kungälv, Lerum eller i hela Sverige

Valmet är den ledande globala utvecklaren och leverantören av teknik, automation och service inom massa-, pappers- och energiindustrin. Valmets mål är att ge sina kunder världens bästa service. Valmets 12 000 medarbetare runt om i världen finns nära kunderna och arbetar för att förbättra deras resultat - varje dag. Valmet har omkring 1500 medarbetare i Sverige som jobbar i nära samarbete med ett stort antal kunder. Valmet har flera produktions- och R&D enheter i Sverige varav de största finns i Göteborg, Karlstad och Sundsvall.

Drivs du av en kombination av service, sälj och teknik? Vill du arbeta i en global miljö med stora utvecklingsmöjligheter? Vi erbjuder ett stimulerande arbete där din förmåga att bidra med innovativa lösningar kommer till stor nytta. SW söker för Valmets räkning en reservdelsförsäljare till avdelningen Spare Parts and Administration med placering i trevliga lokaler på Lindholmen. Intresserad? Sök redan idag då tjänsten skall tillsättas omgående!

Tjänstebeskrivning
Vi söker en engagerad och affärsmässig Koordinator som kommer bli en del av team som arbetar med att tillverka/köpa in och sälja reservdelar till massaindustrin. I den här rollen kommer du ha många kontaktytor både internt i företaget såväl som externt i form av kunder och leverantörer som återfinns över ett stort geografiskt område som spänner över Europa, Asien och Mellanöstern. Du kommer att arbeta med allt från mindre detaljer till större och mer komplexa delar och du driver hela processen från framtagning av offert till färdig kundorder och uppföljning. Teamet du arbetar i har lång erfarenhet och präglas av samarbete och prestigelöshet vilket gör att du har bra stöd och stöttning från dina kollegor. Mycket av arbetet sker i projektform och delar både tillverkas på plats eller köps in vilket gör att du även kommer sköta inköp.

Lämplig bakgrund
Vi söker dig som har ett par års erfarenhet från att arbeta i en bred koordinerande roll, har erfarenhet från inköp eller reservdelshantering, gärna i en teknisk bransch. Viktigt är att du har ett stort engagemang, driv och naturlig fallenhet för service.

Då företaget är internationellt behärskar du engelska obehindrat i tal och skrift och du behöver även kunna kommunicera i tal och skrift på svenska. Du behöver även god dator- och systemvana. Stor vikt läggs vid personlig lämplighet i den här tillsättningen.

Övrig information
Ovanstående är ett konsultuppdrag med anställning hos SW. Anmäl ditt intresse för tjänsten snarast då urval och intervjuer kommer att ske löpande. Om du har frågor kring tjänsten är du välkommen att kontakta ansvarig rekryteringskonsult Frida Johansson, tel 031-333 54 81.

Konsult hos SW
Som konsult hos SW är du anställd hos oss och arbetar ute hos någon av våra kunder. SW är kollektivavtalsanslutna och erbjuder förmåner som exempelvis friskvårdsbidrag och rabatt på gymkort. Du drivs av att utvecklas och inspireras av nya utmaningar och miljöer. Du har en förmåga och känsla för att verka i olika verksamheter och grupper. Våra konsultchefer arbetar i nära samarbete med dig och coachar dig i din fortsatta karriär.

Varaktighet, arbetstid
Heltid Anställningstid enligt överenskommelse

Publiceringsdatum
2017-12-14

Ersättning
Lön enligt överenskommelse

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2018-01-04
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Frida Johansson Telefonnummer: 031-333 54 81 Mob: 0766-47 16 51

Företag
SW

Adress
SW
Kungsgatan 48 A
41115 Göteborg

Kontorsadress
Kungsgatan 48 A, Göteborg

Jobbnummer
3855442

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från SW

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos SW: