Koordinator

Atrinova Affärsutveckling AB / Administratörsjobb / Oskarshamn
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla administratörsjobb i Oskarshamn, Mönsterås, Högsby, Hultsfred, Borgholm eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Atrinova Affärsutveckling AB i Oskarshamn

Är du en skicklig koordinator med erfarenhet inom ekonomi, marknadsföring och kundkontakter som vill vara med och bidra till att stärka och utveckla framtidens hållbara företag i norra Kalmar län? Vi söker nu en koordinator som kan vara spindeln i nätet kring administration, samordning, uppföljning och marknadsföring. Du kommer att ha en central roll i verksamheten med varierande arbetsuppgifter.

Publiceringsdatum
2023-01-13

Dina arbetsuppgifter
Som koordinator inom vårt verksamhetsområde kommer du att ingå i ett team bestående av Atrinovas verksamhetsledare och affärsutvecklare/ konsulter. Du kommer också att arbeta i gränssnittet mellan akademi, innovation och näringsliv. Tjänsten är bred och innehåller administrativa arbetsuppgifter på olika nivåer.
För att lyckas och trivas i rollen krävs att du är självgående, flexibel och drivs av att bidra till samhällsutveckling och se andra människor utvecklas.
Förutom generella uppgifter såsom ekonomiadministration, mötes- och eventkoordinering, statistik/måltalsuppföljning, skriva protokoll, ansvara för kontorsmiljön m m, kommer du att få arbeta med nyföretagarrådgivning och koordinering kring företagsträffar och utbildningar samt andra möten och event. Arbetet kan innebära en del resor varför körkort är ett måste för tjänsten.
I tjänsten ingår även ansvara för marknadsföring av Atrinovas verksamhet.
Kvalifikationer
Du ska:
ha relevant eftergymnasial examen, gärna inriktning ekonomi
ha god samarbetsförmåga och bemöta alla på ett respektfullt sätt
ha god förmåga att arbeta planera, organisera, prioritera och genomföra arbetet på ett självständigt sätt
kunna ställa om till nya förutsättningar när så krävs
ha god datorvana
ha goda språkkunskaper i svenska och engelska

Det är meriterande om du även har erfarenhet av:
arbete med företagarrådgivning
ekonomiadministration och bokföring
samverkan med både offentliga och privata aktörer
projektansökningar och projektadministration
marknadsföring och kommunikation

Vi tillämpar löpande rekrytering.
Övrig information
Tillträde: Sker enligt överenskommelse
Arbetstider: Kontorstider med möjlighet till flex, kvällsarbete kan förekomma i samband med arrangerade event eller utbildningar
Verksamheten bedrivs på följande orter: Oskarshamn, Mönsterås, Högsby, Hultsfred, Västervik, Vimmerby
Kontorsplats: Oskarshamn

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är Ansökan är öppen tills vi hittat dig som är rätt för tjänsten. Välkommen att skicka in din ansökan till info@atrinova.se.

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2023-02-28
E-post: info@atrinova.se

Arbetsgivarens referens
Arbetsgivarens referens för detta jobb är "Ansökan koordinator".

Omfattning
Detta är ett heltidsjobb.

Arbetsgivare
Atrinova Affärsutveckling AB (org.nr 556780-6145)
Varvsgatan 13 (visa karta)
572 57  OSKARSHAMN

Körkort
För detta jobb krävs körkort.

Kontakt
Verksamhetsledare
Katharina Hultgren
katharina.hultgren@atrinova.se
0491-764293

Jobbnummer
7339855

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Atrinova Affärsutveckling AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Atrinova Affärsutveckling AB: