Kontroll av ekonomiska flöden- konsultrekrytering

Avanzera AB / Redovisningsekonomjobb / Stockholm
2024-05-02


Visa alla redovisningsekonomjobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Avanzera AB i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige

Vårt uppdrag:
Vi på Avanzera söker en skicklig och engagerad medarbetare till vår kund som är ett mycket välkänt och etablerat företag. Rollen kallas Transaction Operator and Accountant, vilket innebär att du kommer att ha ansvaret för att övervaka och hantera alla steg i ekonomiska transaktioner, från kortköp till inbetalning. Din huvudsakliga uppgift blir att säkerställa att alla ekonomiska transaktioner utförs korrekt och i enlighet med avtal och samarbeten.

Då detta initialt är ett konsultuppdrag innebär det att du anställs hos oss på Avanzera och din arbetsplats kommer vara ute hos vår kund. För rätt person finns mycket goda chanser att på sikt gå vidare i en anställning direkt hos vår kund.

Som konsult hos Avanzera kan du känna dig trygg, du har fast månadslön, betald semester och en dedikerad konsultchef som finns som bollplank under hela vår gemensamma resa.

Är du nyfiken på vad våra konsulter säger om hur det är att arbeta hos oss? Gå gärna in och läs vad våra medarbetare har givit oss för omdöme på:
https://www.reco.se/avanzera-ab

Publiceringsdatum
2024-05-02

Dina arbetsuppgifter
• Ansvar för att säkerställa korrekt hantering av köptransaktioner och avstämning av huvudbokskonton.
• Genomföra relevant analys och uppföljning för att säkerställa korrekt ekonomisk information och beslutsunderlag.
• Delta i projekt som berör transaktioner in till ERP-systemet och säkerställa att relevanta kontroller och processer följs.

Bakgrund
Kvalifikationer och erfarenhet:
• Stark IT-kompetens med särskild betoning på Microsoft Office, speciellt Excel.
• Flytande kommunikationsförmåga på svenska och engelska, både i tal och skrift.
• Minst 1 års erfarenhet av redovisning samt tidigare arbete inom projekt är meriterande.
• Högskoleutbildning med kandidatexamen inom ekonomi/redovisning eller motsvarande.
• Erfarenhet av Microsoft Dynamics 365 är en fördel.

Dina personliga egenskaper
• Noggrannhet och driv för att leverera hög kvalitet i tidskrävande rutinuppgifter.
• Självständig problemlösare med förmåga att ta initiativ.
• Serviceinriktad och prestigelös.
• Förmåga att arbeta både självständigt och i team och bidra till gemensamma mål.

Placering: Bromma/Stockholm
Tillträde: Enligt överenskommelse

Om du är en ambitiös och analytisk person som trivs med att arbeta i en dynamisk miljö, där varje dag erbjuder nya utmaningar, är detta en fantastisk möjlighet för dig att ta nästa steg i din karriär.

Välkommen att ansöka och bli en del av vårt dedikerade team på Avanzera!

Ersättning
Fast lön

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2024-06-01
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Arbetsgivarens referens
Arbetsgivarens referens för detta jobb är "1674".

Omfattning
Detta är ett heltidsjobb.

Arbetsgivare
Avanzera AB (org.nr 556520-1182), http://www.avanzera.se

Kontakt
Vera Wallentin
vera.wallentin@avanzera.se

Jobbnummer
8653550


Prenumerera på jobb från Avanzera AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Avanzera AB: