Kontorskoordinator/VD-assistent till internationell arkitektbyrå

SW / Receptionistjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla receptionistjobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos SW i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige

SW söker för kunds räkning en Kontorskoordinator/VD-assistent. Kundföretaget är en internationell arkitektbyrå som sitter i moderna lokaler på Södermalm. På kontoret som idag består av 20 medarbetare har du som kontorskoordinator och VD-assistent en central och viktig roll. Tjänsten är ett konsultuppdrag på 6 månader. För rätt person innebär tjänsten överrekrytering till kund.

Tjänstebeskrivning
I rollen som kontorskoordinator/VD-assistent kommer du exempelvis ta emot besökare, svara i telefon, posthantering, inköp av kontorsmaterial och möbler, fylla på kontorsförråd, kontakt med hyresvärd och andra leverantörer, koordinera interna sociala aktiviteter och konferenser samt praktisk introduktion av nya medarbetare. Rollen innebär även då och då att koordinera PR-aktiviteter samt anbud. Den andra delen av ditt uppdrag är att assistera företagets VD vilket kan innefatta kalenderbokningar, resebokningar, assistera och bistå inför och under möten samt adhoc behov som avlastar och underlättar.

Lämplig bakgrund
Vi söker dig som har några års erfarenhet från en liknande roll. Du känner dig trygg i uppdraget att assistera och koordinera ett kontor samt i rollen som assistent. Rollen kräver att du är mycket serviceinriktad och proaktiv i ditt arbete. Vidare är du prestigelös, hjälpsam och tycker om att hantera flera parallella arbetsuppgifter. Du har hög integritet då du kommer hantera konfidentiell information. Vidare är du flytande i tal och skrift i både svenska och engelska samt att du har god datorvana. Vi lägger stor vikt vid din personlighet för detta uppdrag.

Viktig information
Ovanstående är ett konsultuppdrag med anställning hos SW . Uppdragstiden är 6 månader med start omgående. För rätt person innebär tjänsten överrekrytering till kund. Anmäl ditt intresse för tjänsten snarast då urval och intervjuer kommer att ske löpande. Om du har frågor kring tjänsten är du välkommen att kontakta ansvarig rekryteringskonsult Emma Levin, 08-407 55 70.

Konsult hos SW

Som konsult hos SW är du anställd hos oss och arbetar ute hos någon av våra kunder. SW är kollektivavtalsanslutna och erbjuder förmåner som exempelvis friskvårdsbidrag och rabatt på gymkort.

Du drivs av att utvecklas och inspireras av nya utmaningar och miljöer. Du har en förmåga och känsla för att verka i olika verksamheter och grupper. Våra konsultchefer arbetar i nära samarbete med dig och coachar dig i din fortsatta karriär.

SW är ett nischat bolag, specialiserade på rekrytering och konsultverksamhet inom tjänstemannasektorn. Vårt engagemang definieras av kreativitet, nyfikenhet och ett mänskligt fokus. Våra tjänster och våra kunder finns inom ekonomi/finans, kundservice, kontor/administration, HR, försäljning/marknad, IT och teknik.

Läs mer på www.sw.se (http://www.sw.se/) och gilla oss på Facebook (http://www.facebook.com/StudentWorkers)!

Varaktighet, arbetstid
Heltid Anställningstid enligt överenskommelse

Publiceringsdatum
2017-09-08

Ersättning
Lön enligt överenskommelse

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2018-02-25
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Emma Levin Telefonnummer: 08-407 55 70

Företag
SW

Adress
SW
Humlegårdsgatan 20
11120 Stockholm

Kontorsadress
Humlegårdsgatan 20, Stockholm

Jobbnummer
3688685

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från SW

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos SW: