Kontorskoordinator till Synoptik

Rp Rekrytering Bemanning AB / Receptionistjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla receptionistjobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Rp Rekrytering Bemanning AB i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige

SNABBFAKTA:

Uppdragsperiod: Uppdraget pågår till juni 2022
Omfattning: Heltid
Arbetstider: Måndag - Fredag klockan 08.00 - 17.00
Ort: Kista
Startdatum: 14 mars 2022
Anställningsform: Allmän visstidsanställning

DIN FRAMTIDA ARBETSPLATS:

Synoptik är experter på optik sedan grundandet 1931 och har idag över 140 butiker i hela Sverige. Med ett erbjudande om kvalitetsoptik som alla kan ha råd med och en årsomsättning på över 1,2 miljarder är Synoptik Sveriges folkoptiker. Företaget ägs delvis av Synoptikfonden, en icke vinstdrivande stiftelse som verkar för att främja nordisk forskning inom optik. Varje år skänks en del av vinsten från Synoptik till forskning inom optik och oftalmologi. Synoptik är även en del av GrandVision N.V., en världsledande aktör inom optisk detaljhandel, med drygt 7 400 butiker i fler än 40 länder. För mer information, se www.synoptik.se

DIN ROLL:

Som kontorskoordinator har du en varierad roll där du främst stöttar HR, marknads- och försäljningsavdelningen med olika administrativa uppgifter samt ansvarar för att den dagliga driften av kontoret fungerar. Du kommer att arbeta självständigt i rollen och det är viktigt att du har tidigare erfarenhet av både service och administration.

Som kontorskoordinator kommer du att arbeta med exempelvis:

• Stötta HR, marknads- och försäljningsavdelningen med administrativa uppgifter
• Inköp av kontorsmaterial och förbrukningsvaror
• Posthantering, ta emot och boka bud
• Administration och praktisk support i samband med utbildningar, möten och event
• Administrativ support och underhåll av Intranätet och teamsgrupper
• Hjälpa till med onboarding av nya medarbetare och hantering av behörigheter
• Kontakt med leverantörer som exempelvis resebyrå, profilkläder och städning
• Ansvara för den dagliga driften av kontoret
• Se till att det är snyggt och rent på kontoret
• Ta emot besökare och förbereda inför möten
• Förbereda frukost, lunch och fika

VEM ÄR DU?

Som person är du social, positiv och serviceinriktad. Du är van att arbeta självständigt, ta egna initiativ och har lätt för att prioritera ditt arbete. Vidare är du kommunikativ, strukturerad och professionell.

• Du har tidigare erfarenhet av service och administration
• Du kan uttrycka dig väl på svenska och engelska i både tal och skrift
• Du har goda kunskaper i Officepaketet, Microsoft Teams och SharePoint

VAD ERBJUDER VI?

Som anställd på Ryska Posten Bemanning får du en konsultchef som blir ditt bollplank och coach under hela anställningen. Som konsult blir du också en del i vårt konsultnätverk RPB Insights. RPB Insights ger dig utbildning och utveckling i form av föreläsningar, workshops, nätverksträffar och andra sociala tillställningar. Det ger dig också en möjlighet att träffa andra konsulter. Vi erbjuder alla våra konsulter friskvård.

ÖVRIG INFORMATION

• Den här rekryteringsprocessen hanteras av Ryska Posten Bemanning och vår kunds önskemål är att alla samtal och mail kring tjänsten går till oss. Du kommer att vara anställd av oss på Ryska Posten Bemanning och blir uthyrd till vår kund.

• Sök tjänsten genom att klicka på Ansök nedan. Vi går igenom urvalet löpande och annonsen kan stängas ner innan tjänsten är tillsatt om vi gått över till urvals och intervjufasen.

• Vi tar inte emot ansökningar via mail men har du specifika frågor kring tjänsten besvaras dessa på rekrytering@rpbemanning.se

OM RYSKA POSTEN BEMANNING

Ryska Posten Bemanning erbjuder bemanning- och rekryteringslösningar med fokus på kontorsnära tjänster såsom reception, kontorsservice, administration samt tjänster inom ekonomiområdet. Ryska Posten Bemanning riktar sig till företag som värdesätter god service och möjligheten att arbeta med duktiga och lösningsorienterade människor.

Varaktighet, arbetstid
Heltid Anställningstid enligt överenskommelse

Publiceringsdatum
2022-02-24

Ersättning
Lön enligt överenskommelse

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2022-03-13
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Företag
Rp Rekrytering Bemanning AB

Omfattning
Detta är ett heltidsjobb.

Arbetsgivare
Rp Rekrytering Bemanning AB (org.nr 556928-6429), http://www.ryskapostenbemanning.se

Arbetsplats
Ryska Posten Bemanning

Kontakt
Marlen Plånborg
marlen.planborg@rpbemanning.se

Jobbnummer
6376118

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Rp Rekrytering Bemanning AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Rp Rekrytering Bemanning AB: