Kontorskoordinator på deltid

Randstad AB / Receptionistjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla receptionistjobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Randstad AB i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige

Publiceringsdatum
2022-10-17

Dina arbetsuppgifter
Är du en social och driven person med erfarenhet från service och administration med mycket goda kunskaper i engelska? Vill du arbeta som kontorskoordinator på 50-60%? I en roll där du får arbeta med omväxlande uppgifter och möjlighet att lära, utvecklas och växa? Då har vi rollen för dig! Vår kund arbetar med säkerhet för dels polis, sjukvård och räddningstjänsten. De söker nu en kontorskoordinator på 50% med start omgående som vill bli en del av ett intimt och sammansvetsat team. Då hoppas vi på att få in din ansökan - redan idag!

Omfattning: Flexibelt upplägg. Exempelvis mån-fred 8-12 alternativt tre heldagar i veckan

Som konsult hos Randstad är du anställd hos oss och jobbar ute hos någon av våra kunder. Du har samma fördelar hos Randstad som hos andra arbetsgivare med kollektivavtal och förmåner som friskvårdsbidrag, företagshälsovård, försäkringar och rabatt på träningskort. Utöver det erbjuds du även en mängd karriärmöjligheter, får möta olika företagskulturer och erfarenhet från olika branscher vilket gör att du utvecklar din kompetens och får ett välfyllt CV. Tjänsten kan innebära många kontakter och då är det är viktigt med god samarbets- och kommunikationsförmåga. Som person ser vi att du är drivande och van att arbeta självständigt. Söker du en arbetsgivare som erbjuder varierande uppdrag och nya kontaktnät kommer du att trivas hos oss.

Ansvarsområden
Vår kund arbetar med lösningar för allmänhetens säkerhet och deras kunder är dels polis, räddningstjänst och sjukvård. Här välkomnas du av ett litet team med familjär känsla. Du kommer arbeta på deras mindre kontor som är beläget i centrala Stockholm vid Hötorget. I rollen kommer du arbeta i en bred och omväxlande roll relaterat främst till kontoret och servicen men även supportera andra avdelningar internt. I rollen krävs det att man är mycket bra i engelska då du kommer ha kontakt med personer i dels Finland, Frankrike och Tyskland. Som kontorskoordinator kommer du ansvara dels för driften av kontoret, att exempelvis kaffe finns, välkomna och nätverka med besökarna och ha kontakt med leverantörer. Du sköter administration kring kontoret som inköp av kontorsmaterial, postutdelning, scanning av fakturor och skriver protokoll vid projektmöten. Du koordinerar och planerar både interna och externa events som workshops och informationsmöten. Vidare assisterar du med enklare ekonomi

Exempel på arbetsuppgifter:
• Välkomna och ta emot gäster samt se till att lokalerna ser representativa ut.
• Koordinera samt planera både interna och externa events.
• Ansvara för driften på kontoret, göra diverse beställningar och inköp.
• Administrativa uppgifter såsom protokollskrivning, scanning av fakturor (väldigt lite) och posthantering (väldigt lite).
• Göra exceldokument och listor av olika slag på engelska.
• Översätta texter från engelska till svenska för hemsidan.
• Uppdatera hemsidan och koordinera CRM verktyget.
• Övriga Ad hoc-uppgifter som kan tillkomma, det som behövs stöttning med både operativt och strategiskt relaterat.

Kvalifikationer
Det här behöver du:
• Minst 1 års erfarenhet av service och administration eller motsvarande
• Gymnasieutbildning och goda färdigheter i Microsoft Office-paketet
• Talar obehindrat i såväl svensk som engelska i både tal och skrift. Business english
• Meriterande är erfarenhet Sharepoint, dock ej ett krav.
• Det ses som meriterande med erfarenhet av IT-administration, dock ej ett krav.
• Van datoranvändare och bra tekniska kunskaper.
• Lätt att sätta sig in i olika program.
• Van vid självständigt arbete då du kan jobba själv vissa dagar då många jobbar hemifrån.

Så ansöker du
2022-11-10, urval och intervjuer kommer att ske löpande. Tjänsten kan komma att bli tillsatt innan sista ansökningsdag, ansök därför så snart som möjligt.

Om företaget
Med över 600 000 anställda i omkring 40 länder är Randstad världsledande inom HR-tjänster och erbjuder bemannings-, konsult- och rekryteringslösningar inom alla kompetensområden. Vi erbjuder även interim management, executive search och omställningstjänster. Vi har ett stort nätverk av bolag och kandidater vilket innebär att vi förmedlar hundratals jobb inom olika branscher, från Kiruna i norr till Malmö i söder. Vår ambition är att vara den bästa arbetsgivaren på marknaden. Genom att kombinera vår passion för människor med kraften i dagens teknologi hjälper vi människor och organisationer att nå deras sanna potential. Vi kallar det Human Forward.

Varaktighet, arbetstid
Deltid Tillsvidare

Ersättning
Månadslön

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2022-11-10
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Företag
Randstad AB

Arbetsgivarens referens
Arbetsgivarens referens för detta jobb är "201412032".

Omfattning
Detta är ett deltidsjobb.

Arbetsgivare
Randstad AB (org.nr 556242-1718)

Arbetsplats
Randstad

Kontakt
Natalie Bettar
natalie.bettar@randstad.se

Jobbnummer
7082991

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Randstad AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Randstad AB: