Kontorschef till vår verksamhet i Globen

IGS Assistans AB / Ekonomichefsjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla ekonomichefsjobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos IGS Assistans AB i Stockholm, Solna, Sundbyberg, Danderyd, Huddinge eller i hela Sverige

Publiceringsdatum
2016-08-16

Om företaget
IGS Assistans AB är ett privat företag som anordnar personlig assistans för personer med funktionsnedsättning. Företaget startade sin verksamhet år 2000 och ökade stadigt i antal anställda och omsättning. I dag har vi över 350 anställda och omsätter över 60 miljoner kronor. Mer information om företaget finns på www.igsassistans.se .

Din befattning och arbetsuppgifter

Som kontorschef ser du till att företagets interna regler följs och vid behov utvecklas, förbereder och genomför kontorsmöten, utvecklings- och lönesamtal, samt andra personal- och arbetsmiljörelaterade frågor.
Du är också den som ser till att företagets rutiner och processer är nedskrivna och uppdaterade. Du spelar dessutom en viktig organisatorisk funktion vad gäller vårt kvalitetsledningssystem, i och med att du planerar och sjösätter våra regelbundna planerings- och kvalitetsmöten. Sist men inte minst ska du vara beredd på att axla ansvaret som tillförordnad chef under ledningens frånvaro.
I det hela taget arbetar du tillsammans med ledningen och medarbetarna för att skapa ett väl fungerande kontor med en välgörande och utvecklande arbetsmiljö. Målet i slutändan är att kontorspersonalen ska ha de bästa möjliga förutsättningar så att de i sin tur ger våra kunder och anställda på fältet en högkvalitativ service.

Dina kvalifikationer och kompetenser

Vi söker dig som har gått socionomutbildning eller motsvarande. Vi utgår från att du äger analys- och beslutsförmåga samt har goda ledaregenskaper. God kommunikation och erfarenhet av ekonomi, personal- och arbetsmiljöfrågor värderar vi likväl högt. Chefs- och ledarerfarenhet från liknande uppdrag i minst tre år är meriterande. Har du dessutom skaffat dessa erfarenheter ifrån sjukvården eller omsorgsverksamheten desto bättre.
Vi sätter stor vikt på att du är ansvarsfull och självgående, är strukturerad, tycker om ordning och reda, har lätt att kommunicera med andra, har god kunskap och vana i hanteringen av Officepaketet, och sist men inte minst är serviceinriktad.

Som anställd på IGS Assistans AB får du jobba i ett väletablerat och tillväxtorienterat företag och blir en del av ett kansli som består av 11 personer. Vår företagskultur präglas av stor tydlighet, växande ansvarstagande och hög professionalitet.

Varaktighet, arbetstid
Tillsvidare
Heltid
Arbetstid: 8.00 - 17.00 (vi tillämpar flextid)

Ersättning
Fast månads- vecko- eller timlön
Månadslön enligt individuell överenskommelse.

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2016-09-16
Ansökningar ska bestå av personligt brev och CV. Märk din ansökan "Kontorschef".
Ansökan kan skickas till e-postadress: alexis.gainza@igsassistans.se

Kontakt
Alexis Gainza, Vice VD 08-55680387 (växel) alexis.gainza@igsassistans.se

Företag
IGS Assistans AB

Adress
IGS Assistans AB
BOX 49
12125 STOCKHOLM-GLOBEN

Kontorsadress
Arenavägen 33 plan 4
Stockholm-Globen

Övriga kontaktuppgifter
Telefonnummer: 08-55680387

Jobbnummer
2996356

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från IGS Assistans AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos IGS Assistans AB: