Kontorsassistent till spännande konsultföretag

Framtiden AB / Administratörsjobb / Västerås
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla administratörsjobb i Västerås, Hallstahammar, Surahammar, Eskilstuna, Enköping eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Framtiden AB i Västerås, Hallstahammar, Eskilstuna, Enköping, Köping eller i hela Sverige

Är du en social och serviceinriktad person som gillar att ha ordning och reda omkring dig samt agera spindeln i nätet?
Då har vi tjänsten för dig - ansök redan idag!

Dina arbetsuppgifter
Som kontorsassistent hos vår kund kommer du att arbeta som spindeln i nätet. De behöver någon på plats på kontoret som ser till att det är undanplockat och att allt fungerar. Du kommer att sitta i ett eget rum i anslutning till entrén, du kommer därför vara den naturliga mottagaren av gäster som besöker kontoret. Dina arbetsuppgifter kommer även bestå utav:

• Beställa kontorsmaterial, frimärken
• Ta emot leveranser och besök
• Ha kontakt med städbolaget
• Inköp av kaffe, frukt och beställning av lunch vid möten
• Hålla protokoll i möten

Om företaget
Företaget är en nordisk koncern som erbjuder tekniska konsulttjänster till kunder inom områdena bygg-och fastighet, energi, industri, samt infrastruktur. Mer information om företaget kommer på eventuell intervju. Denna tjänst är belägen på kontoret i Västerås där de totalt är 25 personer, det är sällan mer än 10 personer inne på kontoret samtidigt då dina kollegor kommer att vara ute på konsultuppdrag hos kunder.

Din profil
Skallkrav:
• Svenska och engelska i tal och skrift
• Officepaketet

Meriterande:
• Erfarenhet från liknande arbetsuppgifter
• Erfarenhet från serviceyrket

Vi söker dig som är social och serviceinriktad. Vi ser även att du är nyfiken och proaktiv, du är inte en person som sitter och väntar på att saker skall bli gjorda. Vidare ser även att det passar dig med deltidstjänst samt att du ser långsiktigt på rollen.


Om oss
Som anställd på Framtiden AB kan du känna dig trygg. Samtliga av våra tjänster omfattas utav kollektivavtal vilket ger dig avtalsenliga villkor gällande semester, lön, pension, sjukfrånvaro etc.
Som anställd på Framtiden får du alltid en personalansvarig som finns tillgänglig för dig under hela anställningsperioden. Dennes uppgift är att hjälpa dig att utvecklas i din yrkesroll samt att säkerställa att du trivs på din arbetsplats.

Framtiden finns till för att världen behöver fler bra företag. Vi levererar personal till företag och samtidigt ger vi jobb till människor. Vi lever efter våra värderingar som är Glädje, Enkelhet och Kör! Vi är specialister på att rekrytera Unga Talanger, dvs. personer som är i början av sin karriär, till rätt företag. Framtiden finns på sju orter i Sverige och är ett av Sveriges snabbast växande företag.

Framtiden arbetar med både bemanning och rekrytering och vår idé är att minska avståndet mellan utbildningen och arbetslivet. Vi gör vad vi heter - hjälper våra kunder till en bättre framtid genom den personal som vi förmedlar.

För denna tjänst kommer du under en inledande period vara anställd genom oss på Framtiden för att sedan gå över och bli anställd direkt hos kundföretaget.

Villkor
Omfattning: Deltid, 16-20 timmar/vecka
Arbetstider: Enligt överenskommelse, tiderna kan variera
Placering: Västerås
Start: Omgående enligt överenskommelse

Urval sker löpande, tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdagen!

Varaktighet, arbetstid
Deltid 50% Tillsvidare

Publiceringsdatum
2018-01-20

Ersättning
Fast lön

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2018-02-09
Ange följande referens när du ansöker: 14759
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Anja Widell anja@framtiden.com

Företag
Framtiden AB

Adress
Framtiden AB
Warfvingesväg 29
11251 Stockholm

Kontorsadress
Warfvingesväg 29

Jobbnummer
3915268

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Framtiden AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Framtiden AB: