Kontorsassistent till företag i söderort

KFX HR-partner Skandinavien AB / Receptionistjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla receptionistjobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos KFX HR-partner Skandinavien AB i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige

Publiceringsdatum
2023-05-02

Om tjänsten
Är du en kommunikativ och initiativ tagande person? Gillar du att arbeta med service och administration? Har du erfarenhet av kommunikation eller textskapande? Då kanske detta kan vara en roll för dig!

Vi söker just nu en kontorsadministratör med erfarenhet av kommunikation till vår kunds byggprojekt i Farsta. Läs mer om tjänsten nedan.

Om företaget
KFX HR-partner är ett auktoriserat bemannings-, rekryterings- och omställningsföretag. Vi är mycket måna om att du ska trivas hos oss och på din kundarbetsplats. Hos oss är du en viktig och uppskattad person, både som anställd och som kollega. Vi är ett bemanningsföretag som värnar om den personliga kontakten med alla våra medarbetare. Vårt mål är att vara bemanningsbranschens bästa arbetsgivare.

Du kommer att bli anställd av KFX HR-partner, därför är det viktigt att du trivs i rollen som konsult. Som konsult är det viktigt att du kan ta egna initiativ, är flexibel och pålitlig. Du är vårt och kundens ansikte utåt och ska därför förstå vår och kundföretagets organisation. Våra ledord på KFX HR-partner är Stolthet, Omtanke och Engagemang, dessa ska genomsyra allt vi gör.

Dina arbetsuppgifter
Som kontorsadministratör kommer du att arbeta med varierande arbetsuppgifter inom service, intern kommunikation och administration. Du kommer att vara huvudsaklig kontaktperson för projektets kommunikation och kommer således att ansvara för att samla in information, formulera detta i text samt se till att de förmedlas ut korrekt till övriga medarbetare inom projektet. Detta görs främst via ett nyhetsbrev som skickas ut veckovis men även via anslag på olika platser på projektet. Utöver detta är du även den som ser till att projektet har det som behövs för att vara en trivsam arbetsplats. Det innefattar allt från att det finns kaffe och frukt till att det kontorsmaterial som behövs finns på plats.

Kvalifikationer
Vi söker dig som har tidigare erfarenhet av att arbeta med service och administration. Vi ser det som meriterande om du har arbetat i en kommunikativ roll tidigare eller har någon form av erfarenhet inom detta. Vidare ser vi att du har goda kunskaper i Officepaketet och är en van användare av systemstöd. Du har mycket goda kunskaper i svenska och engelska både skriftligt och muntligt.

Som person är du positiv, flexibel och utåtriktad. Då du blir ansiktet utåt mot många av arbetsplatsens medarbetare och leverantörer är det viktigt att du är kontaktskapande och serviceinriktad. Du är självgående och en god lagspelare som vill hjälpa till där det behövs.

Övrig information
Uppdraget är på heltid och löper fram till och med mitten på Januari 2024. Arbetstiderna är 07-16.

På KFX arbetar vi med löpande urval och tjänsterna kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag. Vi tar ej emot ansökningar via mail eller telefon, och hänvisar dig att söka direkt via vår hemsida.

Har du frågor eller funderingar? Kontakta ansvarig rekryterare Madeleine Ranström på 08-663 99 00 eller madeleine.ranstrom@kfx.se och specificera vilken tjänst du har frågor kring i ditt mail.

Välkommen in med din ansökan!

Ersättning
Enligt överenskommelse

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2023-05-27
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Omfattning
Detta är ett heltidsjobb.

Arbetsgivare
KFX HR-partner Skandinavien AB (org.nr 556658-2143)

Arbetsplats
KFX HR-partner Stockholm

Jobbnummer
7713555

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från KFX HR-partner Skandinavien AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos KFX HR-partner Skandinavien AB: