Kontorsassistent sökes till variationsrikt uppdrag på myndighet

Perido AB / Administratörsjobb / Göteborg
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla administratörsjobb i Göteborg, Mölndal, Partille, Kungälv, Lerum eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Perido AB i Göteborg, Mölndal, Härryda, Kungsbacka, Ale eller i hela Sverige

Är du noggrann, ansvarsfull och flexibel? Har du erfarenhet från något serviceyrke, trivs i en roll där ingen dag är den andra lika och där ditt ansvarsområde är brett och varierande? En respektabel myndighet i Göteborg behöver en engagerad och plikttrogen Kontorsassistent, är det dig dom väntar på? Skicka in din ansökan redan idag!

Publiceringsdatum
2021-05-10

Om tjänsten
Vi på Perido söker efter en Kontorsassistent till vår kund, en spännande myndighet med stort inflytande i Sverige. Här erbjuds du ett omväxlande arbete på deras kontor, mitt i hjärtat av vackra Göteborg.

Arbetsuppgifter
I rollen som Kontorsassistent ansvarar du självständigt för en mängd varierande uppgifter och hanterar följande områden:
Ta emot och introducera nya kommittéer samt förbereda dessa med ex. konto- och korthantering, telefon och rum.
Arbeta i ärendehanteringssystem (Smart IT). Innefattar bl.a. att handlägga beställningar och felanmälningar, handlägga inpasseringskort samt smartcards, åtgärda och avsluta ärenden samt omfördela, kategorisera och skapa egna ärenden.
Vara behjälplig i lokal- och inredningsärenden. T.ex. felavhjälpning i lokaler och av inredning, iordningställande av rum, göra inventering samt ta emot leveranser av möbler och inredning.
Allmän kontorsservice. Kan innefatta ledsagning av extern servicepersonal, se över kontorsutrustning och kontorsmaterial, hantera post, paket, bud och distribution.
Bistå med användarsupport i mötes- och tjänsterum. Det omfattar även iordningställande och daglig tillsyn av mötesrummen, vara stöd på plats i mötesrummen vad gäller mötesteknik samt sköta utbyten av datorskärmar, dockningsstationer och annan rumsknuten IT- utrustning.
Lagerhållning. Dvs. hantera beställning, mottagning och leverans/uppställning i förråd av gods.

Som synes ovan är detta en tjänst som touchar så väl reception och lager som IT, du är helt enkelt redo att hugga in där det behövs - oavsett om det är en glödlampa som behöver bytas, en whiteboardtavla som behöver monteras upp eller en ommöblering!
Dina egenskaper
Vi tror att du som lockas av den här annonsen är en mångsysslare som trivs med att arbeta i olika inriktningar. Du är en pysslig och händig person, som trivs allra bäst med omväxlande arbetsuppgifter. Givetvis är du serviceinriktad, engagerad i ditt arbete och har en positiv attityd och inställning till det mesta. För dig går det lika bra att arbeta tillsammans med andra som självständigt, du är flexibel som person och arbetar alltid strukturerat. Att prioritera bland arbetsuppgifter och se var du behövs som mest faller sig naturligt för dig. Vi tror att du har ett gott omdöme och mår som bäst i en roll där du själv får skapa struktur.
Känner du dig träffad? I så fall vill vi väldigt gärna läsa din ansökan, varmt välkommen med den redan idag!
Vi söker dig som har:
Gymnasieexamen eller motsvarande
Erfarenhet av serviceyrke
Goda kunskaper i Office-paketet
Lätt för att uttrycka dig väl i tal och skrift

Plus i kanten:
Erfarenhet av att arbeta med tekniskt mötesstöd och digitala mötesplattformar (ex. Skype)
God allmän kunskap om IT- utrustning
Erfarenhet av ärendehanteringssystem

Tjänstens omfattning och tillträde
Heltid, konsultuppdrag till 2022-01-31 med chans till förlängning. Tillträde efter överenskommelse i mitten av juni 2021.
Skicka in din ansökan
Ansökan görs via vår hemsida. Klicka på knappen ansök och fyll i den efterfrågade informationen. Vid en första kontakt med ansvarig rekryterare får du mer information om kundföretaget och tjänsten. Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan så snart som möjligt då urval sker löpande. Ansvarig rekryterare för denna tjänst är Ellen Tidbeck som nås via mejl ellen.tidbeck@perido.se.
Om du har frågor är du även varmt välkommen att kontakta oss på fraga@perido.se så svarar någon av våra rekryteringsassistenter dig. Ange tjänsten referensnummer 32329 i ämnesraden.
Om Perido
Perido är ett konsult- och rekryteringsföretag inom tjänstemannasektorn som hjälper dig som söker jobb till nästa steg i yrkeslivet! Vår vision är att alla ska trivas och vara engagerade på jobbet. Vi har vuxit stadigt sedan starten 2003 och består idag av 50 medarbetare internt och över 600 konsulter på uppdrag över hela landet. Som Perido-konsult blir du en del av vår organisation och växer tillsammans med oss genom att förstärka med din kompetens ute i våra kunders organisationer. Läs mer om Perido via denna länk https://perido.se/for-jobbsokande/ och https://perido.se/om-oss/om-oss-undermeny/.
#jobbjustnu
Öppen för alla
Vi fokuserar på din kompetens, inte dina övriga förutsättningar. Vi är öppna för att anpassa rollen eller arbetsplatsen efter dina behov.

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2021-06-09
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Företag
Perido AB

Arbetsgivarens referens
Arbetsgivarens referens för detta jobb är "32329".

Omfattning
Detta är ett heltidsjobb.

Arbetsgivare
Perido AB (org.nr 556639-6387)
411 06  GÖTEBORG

Jobbnummer
5733003

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Perido AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Perido AB: