Kontorsassistent på heltid till Omega Pharma i Kista!

KFX HR-partner Stockholm AB / Kontorsjobb / Sollentuna
2018-01-19
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
➡️ Klicka här för den senare publicerade platsannonsen "Kontorsassistent på heltid till Omega Pharma i Kista!" (publicerad 2018-01-26) ⬅️


Visa alla kontorsjobb i Sollentuna, Upplands Väsby, Järfälla, Danderyd, Upplands-Bro eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos KFX HR-partner Stockholm AB i Sollentuna, Upplands Väsby, Järfälla, Upplands-Bro, Täby eller i hela Sverige

Om tjänsten
administration/assistent/kontorsassistent/kontorsansvarig/service/HR/ekonomi

Är du en glad och energisk person med ett öga för detaljer? Har du tidigare arbetat med service på kontor, då kan du vara vår nästa stjärna! Vi söker nu en kontorsassistent, till ett innovativt företag inom hudvård. Du kommer i din roll att ha övergripande ansvar för kontoret och även assistera HR- och ekonomiavdelningen med enklare administration.

Om företaget
Omega Pharma Nordic utvecklar och marknadsför främst hudprodukter. Varumärket ACO är ledande på den svenska marknaden och en stor aktör även på den nordiska marknaden. Förutom hudvårdsprodukter, finns varumärken såsom, Dentosal, Salivin, Paranix m-fl. Omega Pharma Nordic har genomgått stora förändringar och sitter idag i moderna och fräscha lokaler vid Kista centrum.

Arbetsuppgifter
I rollen som kontorsassistent hos Omega Pharma är ditt främsta ansvarsområde att se till att kontorets lokaler är representativa. Vidare ska du:

• Hålla snyggt och rent, tömma diskmaskinen, plocka undan i konferensrummen och fylla på i kontorsförrådet
• Ansvara för inköp till kontoret, beställningar av lunch och bokningar av hotell. Dagligen sortera post och paket, men även packa varuprover och paket och påfyllning i lager och hyllor
• Göra uppdateringar i olika system, sköta mejlen, ta emot och koppla samtal
• Introducera nyanställda och assistera HR-chefen vid behov
• Hantera enklare ekonomiuppgifter såsom att scanna fakturor, registrera och kontera


Kvalifikationer
Vi söker dig som har minst gymnasieutbildning och någon yrkeserfarenhet inom servicebranschen, gärna inom reception/kontor eller administration. Du skall ha mycket goda kunskaper i Officepaketet och ha lätt för att uttrycka dig på både svenska och engelska i tal och skrift. Som person är du öppen, positiv, serviceinriktad och lösningsorienterad. Du är kommunikativ, prestigelös och har ett noggrant och strukturerat arbetssätt. Du tycker om att ha ordning och reda omkring dig, hjälper till där det behövs och är flexibel i ditt arbete.


Övrigt
Tjänsten är på heltid en tillsvidareanställning med start februari 2018. Du kommer vara anställd hos oss på KFX HR-partner men arbeta på uppdrag ute hos vår kund. Vi vill gärna ha din ansökan snarast möjligast då vi arbetar med urval löpande. Vid eventuella frågor, kontakta ansvarig rekryterare William Ericson på telefonnummer 08-663 99 00.
Välkommen att söka tjänsten!

Varaktighet, arbetstid
Heltid Tillsvidare

Publiceringsdatum
2018-01-19

Ersättning
Fast lön

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2018-02-16
Ange följande referens när du ansöker: 3044
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
William Ericson william.ericson@kfx.se

Företag
KFX HR-partner Stockholm AB

Adress
KFX HR-partner Stockholm AB
Sturegatan 38
11436 Stockholm

Kontorsadress
Sturegatan 38

Jobbnummer
3914918

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från KFX HR-partner Stockholm AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos KFX HR-partner Stockholm AB: