Kontorsassistent på en advokatbyrå

Hansen Adv Byrå AB / Administratörsjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla administratörsjobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Hansen Adv Byrå AB i Stockholm

1. Konferens: planera in möten, förbereda för möten (kaffe, vatten, etc.), återställa konferensrummen efter möten.
2. Hålla snyggt i köket och kringliggande lokaler.
3. Kopiera, skriva ut papper och göra pärmar vid behov.
4. Enkel formatering vid behov.
5. Se över, inventera och köpa in kontorsmaterial.
6. Hantera ingående och utgående post vid behov.
7. Inköp av personalmat, etc.
8. Enklare kontorsgöromål vid behov.

Vi söker en ordningsam, administrativt lagd, flexibel utåtriktad samt samarbetsvillig person.

Krav på mycket bra svenska och engelska även krav på akademisk utbildning. God datorvana: Word, Powerpoint och Excel samt Adobe Reader. Inget krav men gärna erfarenhet som assistent/receptionist.

Hansen is a world-class boutique law firm in Stockholm, Sweden. We offer senior advice to corporates, institutions and management teams in our core competences within M&A, Management Advisory, Venture Capital, Commercial Contracts, Technology and IPR.

Publiceringsdatum
2018-01-31

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2018-03-15
Ange följande referens när du ansöker: Kontorsassistent

Kontakt
Gosia Lundberg gosia@hansenlaw.se 0708924355
Anna-Maria Tjernblom annamaria@hansenlaw.se

Företag
Hansen Adv Byrå AB

Adress
Hansen Adv Byrå AB
Hovslagargatan 5B
11148 Stockholm

Kontorsadress
Hovslagargatan 5B

Jobbnummer
3936011

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Hansen Adv Byrå AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Hansen Adv Byrå AB: