Kontorsassistent med omgående start till PostNord

Bravura / Administratörsjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla administratörsjobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Bravura i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige

Om Bravura:

Bravura är experter på rekrytering inom tjänstemannaområdet och hjälper företag i hela Sverige att tillsätta allt från nyckelpositioner och andra permanenta tjänster till kortare deltidsuppdrag. Hos oss finns massor av jobbmöjligheter och vi förmedlar jobb både till dig med erfarenhet och till dig i början av karriären. På Bravura brukar vi säga att vi stärker företag genom människor och människor genom jobb. Vår roll är att erbjuda dig jobbmöjligheter och att förenkla för dig som söker jobb via oss. Vi drivs av ett personligt engagemang i varje rekrytering, där dialog, snabbhet och återkoppling är nyckeln till ett lyckat resultat.


Publiceringsdatum
2018-09-20

Företaget
PostNord är ett av de största logistikföretaget i Norden. Det övergripandet målet är att rätt sak ska komma fram, i rätt tid och till rätt plats. Då företaget befinner sig i en expansiv fas söker de nu en ny medarbetare som initalt kan jobba i 3 månader med stor chans till förlängning. I denna roll tillhör du PostNords scanningsenhet.


Dina arbetsuppgifter
I rollen som kontorsassistent arbetar du i olika delar i processen av företagets fakturahantering. Konkreta arbetsuppgifterna kan vara att öppna kuvert samt att scanna och arkivera fakturor utefter varje kunds önskemål. Även arkivering av fakturorna förekommer, vilket innebär en del tyngre lyft. Syftet med rollen är att fakturorna ska komma in digitalt i systemet till företagets kunder. Du kommer att erbjudas en introduktion och får möjlighet att utvecklas i rollen efterhand då du får lära dig fler moment.

OBS! visstidsanställning


Kvalifikationer
• Erfarenhet av servicerelaterat arbete
• God datorvana
• Meriterande om du har erfarenhet av liknande arbetsuppgifter

För att trivas och lyckas i rollen har du intresse för att bygga relationer samt en social förmåga som bidrar till en lyckade samarbeten. Du trivs med att ta ansvar för dina arbetsuppgifter och strukturerar ditt arbetssätt för att komma vidare i ditt arbete. Vi tror att du drivs av att arbeta målinriktat och leverera goda resultat. Vidare har du förmågan att förstå vikten av detaljer i ditt arbete samtidigt som du har en helhetssyn.

Övrig information:

Start: Omgående
Plats: Stockholm, Hägersten
Lön: Enligt överenskommelse

Funderingar kring Bravuras rekryteringsprocess? Du finner svar på de vanligast förekommande frågorna <a href='http://bravura.se/min-profil/fragor-och-svar/'>här</a>

Har du specifika frågor om tjänsten ber vi dig att mejla <a href='mailto:info@bravura.se'>info@bravura.se</a> så hjälper någon i teamet dig. Ange vilken tjänst det gäller.

Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval. Välkommen med din ansökan!

Sökord: heltid, omgående, kontor, logistik, ekonomi, administration, kontorsassistent, Stockholm

Varaktighet, arbetstid
Heltid Visstidsanställning

Ersättning
Enligt överenskommelse.

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2018-10-20
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Caleb Musie caleb.musie@bravura.se 08-40024050

Företag
Bravura

Adress
Bravura
Hornsbruksgatan 28
11734 0180

Kontorsadress
Hornsbruksgatan 28, 11734 Stockholm

Jobbnummer
4358284

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Bravura

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Bravura: