Kontorsassistent med omgående start till PostNord

Bravura / Administratörsjobb / Stockholm
2018-03-23
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
➡️ Klicka här för den senare publicerade platsannonsen "Kontorsassistent med omgående start till PostNord" (publicerad 2018-09-20) ⬅️


Visa alla administratörsjobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Bravura i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige

Om Bravura:

Bravura levererar rekryterings- och bemanningslösningar inom hela tjänstemannaområdet, över hela landet.

Vårt mål är att förenkla rekryteringsprocessen, både för dig som söker nytt jobb och för de företag som vill anställa nya medarbetare. Genom att hålla en tydlig dialog, vara snabba och anpassningsbara samt med en passion för det vi gör säkerställer vi en framgångsrik rekryteringsprocess för alla parter.


Publiceringsdatum
2018-03-23

Företaget
PostNord är ett av de största logistikföretaget i Norden. Det övergripandet målet är att rätt sak ska komma fram, i rätt tid och till rätt plats. Då företaget befinner sig i en expansiv fas söker de nu en ny medarbetare som initalt kan jobba i 3 månader med stor chans till förlängning. I denna roll tillhör du PostNords scanningsenhet.


Dina arbetsuppgifter
I rollen som kontorsassistent arbetar du i olika delar i processen av företagets fakturahantering. Konkreta arbetsuppgifterna kan vara att öppna kuvert samt att scanna och arkivera fakturor utefter varje kunds önskemål. Även arkivering av fakturorna förekommer, vilket innebär en del tyngre lyft. Syftet med rollen är att fakturorna ska komma in digitalt i systemet till företagets kunder. Du kommer att erbjudas en introduktion och får möjlighet att utvecklas i rollen efterhand då du får lära dig fler moment.

Uppdraget är med start omgående och sträcker sig inledningsvis till juni 2018.


Kvalifikationer
• Erfarenhet av servicerelaterat arbete
• God datorvana
• Meriterande om du har erfarenhet av liknande arbetsuppgifter

För att trivas och lyckas i rollen har du intresse för att bygga relationer samt en social förmåga som bidrar till en lyckade samarbeten. Du trivs med att ta ansvar för dina arbetsuppgifter och strukturerar ditt arbetssätt för att komma vidare i ditt arbete. Vi tror att du drivs av att arbeta målinriktat och leverera goda resultat. Vidare har du förmågan att förstå vikten av detaljer i ditt arbete samtidigt som du har en helhetssyn.

Övrig information:

Start: Omgående
Plats: Stockholm, Hägersten/Årsta
Lön: Enligt överenskommelse

Funderingar kring Bravuras rekryteringsprocess? Du finner svar på de vanligast förekommande frågorna här: http://bravura.se/min-profil/fragor-och-svar/.

Har du specifika frågor om tjänsten ber vi dig att mejla info@bravura.se så hjälper någon i teamet dig. Ange vilken tjänst det gäller.

Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval. Välkommen med din ansökan

Sökord: heltid, omgående, kontor, logistik, ekonomi, administration, kontorsassistent, Stockholm

Varaktighet, arbetstid
Heltid, Heltid Visstidsanställning

Ersättning
Fast lön

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2018-04-16
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Chloé Ekeram chloe.ekeram@bravura.se 08-40024050

Företag
Bravura

Adress
Bravura
Hornsbruksgatan 28
11734 0180

Kontorsadress
Hornsbruksgatan 28, 11734 Stockholm

Jobbnummer
4041202

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Bravura

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Bravura: