Kontorsassistent/Administratör

Arkitekterna Krook &Tjäder i Malmö AB / Administratörsjobb / Malmö
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla administratörsjobb i Malmö, Burlöv, Lomma, Staffanstorp, Vellinge eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Arkitekterna Krook &Tjäder i Malmö AB i Malmö

Arkitekterna Krook & Tjäder arbetar inom arkitekturens alla delar - arkitektur, samhällsplanering, landskaps- och inredningsarkitektur, produktdesign samt som processpartner. Med över 120 medarbetare på fem kontor besitter vi spetskompetens inom många områden samtidigt som företaget vilar på en bred kunskapsbas. Vi är ett värderingsstyrt företag med en prestigelös atmosfär och mycket omtanke. Vi har en positiv och god stämning på kontoret och brinner för god service gentemot våra beställare, besökare och varandra. Hos oss finns det alltid stora möjligheter att utveckla och att utvecklas.

Publiceringsdatum
2015-09-18

Dina arbetsuppgifter
Som administratör hos oss fyller du en viktig funktion för att vårt kontor skall fungera i vardagen och bidrar i hög grad till vår gemensamma trivsel och goda stämning. Du kommer att ansvara för diverse kontorsservice - som att ta emot besök, hantera resebokningar, ordna konferensfika, posthantering, boka mötesrum, svara i telefon, ordning o reda på kontoret samt beställa kontorsmaterial. Du kommer även att bistå och stötta vår kontorschef och dina kollegor med diverse administration som till exempel kvittohantering, viss administration kring fakturering och administrera telefonin (inköp, försäkringsärenden).

Kvalifikationer
För oss är det viktigt med rätt person snarare än specifik kompetens. Rollen kräver att du har personlig mognad, är öppen och har en hög känsla för service. Du kan arbeta självständigt och ser vad som behöver göras. Vi ser gärna att du har några års erfarenhet av administrativt arbete och erfarenhet av serviceyrke (gärna inom t.ex restaurang eller hotell). Eftersom det även ingår visst administrativt stöd kopplat till vårt ekonomisystem ser vi positivt på om du är gymnasieekonom el liknande med erfarenhet av kontorsservice.

Egenskaper som är värdefulla:
Förmåga att hantera en ryckig vardag och kunna prioritera och växla mellan uppgifter, Ordningsam/organiserad, Social/utåtriktad med en positiv inställning Ok fysik (utifrån att uppdraget kräver en del praktiska insatser med att bära material osv) Kommunikativ samt behärskar svenska i tal och skrift

Varaktighet, arbetstid
Tillsvidare
Deltid
Tillsvidareanställning( inleds med provanställning 6månader. Arbetstid 50-75% efter överenskommelse

Tillträde
Oktober

Ersättning
Fast månads- vecko- eller timlön

Så ansöker du
Välkommen med Din skriftliga ansökan via e-post!
Ansökan kan skickas till e-postadress: pernilla.obert.nielsen@krook.tjader.se

Kontakt
HR chef Pernilla Obert Nielsen 0729-652668 pernilla.obert.nielsen@krook.tjader.se

Företag
Arkitekterna Krook &Tjäder i Malmö AB

Adress
Arkitekterna Krook &Tjäder i Malmö AB
Kanalgatan 5
21140 MALMÖ

Övriga kontaktuppgifter
Telefonnummer: 040-170771
E-postadress: pernilla.obert.nielsen@krook.tjader.se

Jobbnummer
2436089

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Arkitekterna Krook &Tjäder i Malmö AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Arkitekterna Krook &Tjäder i Malmö AB: