Kontorsassistent / administrativ assistent

Nordic Online AB / Administratörsjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla administratörsjobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Nordic Online AB i Stockholm, Solna, Huddinge, Botkyrka, Tyresö eller i hela Sverige

Nordic Online är ett ungt och framgångsrikt företag som är verksamma inom marknadsföring av platsannonser och Employer Branding sedan 2008. Vi bedriver verksamhet mot Sverige, Norge, Danmark, Tyskland, Österrike och Schweiz. Sedan starten så har över 6000 företag anlitat oss och våra tjänster. Vi har ett toppmodernt huvudkontor i klassiska Münchenbryggeriet i Stockholm och lokalkontor i både Göteborg och Oslo. I dagsläget är vi drygt 20 anställda.

Kontorsassistent till snabbväxande bolag.

Rollen som kontorsassistent är nyinrättad. Här ges du möjlighet att som VD och ledningens högra hand lära dig bolaget utan och innan och bidra med din administrativa och strukturella förmåga. Din roll är oerhört viktig då du möjliggör för bolaget att fortsätta sin tillväxt genom att avlasta och frigöra administrativ tid.
Arbetsuppgifterna spänner över hela fältet där VD och ledning är verksamt. Du sköter dagligen olika typer av administrativa uppgifter, kontakt med leverantörer och diverse kontorssysslor och serviceuppgifter som bidrar till att VD kan vara mer effektiv.

Den här tjänsten är en möjlighet för dig som vill arbeta hårt och utvecklas snabbt i en händelserik miljö. På sikt finns spännande utvecklingsmöjligheter inom bolaget.

Vi söker dig som är en mycket driven "doer" och extremt lättlärd. För att trivas i rollen är du flexibel, prestigelös och du vågar framföra dina åsikter samtidigt som du har en ödmjuk framtoning. Du är kommunikativ och professionell. Vi ser att du kan konsten att kombinera noggrannhet med effektivitet och du levererar enligt uppsatta tidsramar.

Exempel på arbetsuppgifter:

• Hantera kalender, post och e-post
• Boka resor, möten och ansvara för inkommande samtal
• Planera och samordna diverse såväl interna som externa evenemang
• Driva interna projekt
• Hantera kvitton, utlägg och assistera vår ekonomibyrå dagligen
• Ansvara för mindre inköp och att kontoret är representativt
• Andra serviceuppgifter vid behov

Tjänsten avser deltid på 50% till en början men med möjlighet till 100% relativt omgående. Vi tillämpar individuell lönesättning. Vi önskar att tillsätta tjänsten per omgående och rekryteringen sker fortlöpande.

Skicka in din ansökan innehållande uppdaterat CV, personligt brev och bild till: jobb@nordiconline.se

Publiceringsdatum
2014-08-22

Arbetstider och omfattning
Tillsvidare
Heltid/Deltid

Ersättning
Fast lön

Så ansöker du
Ansökan kan skickas till e-postadress: jobb@nordiconline.se

Företag
Nordic Online AB

Adress
Nordic Online AB
Söder Mälarstrand 45, plan 8
11825 Stockholm

Kontorsadress
Söder Mälarstrand 45, plan 8
Stockholm

Övriga kontaktuppgifter

Jobbnummer
1972273

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Nordic Online AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Nordic Online AB: