Kontorsassistent

Bravura Sverige AB / Backofficejobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla backofficejobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Bravura Sverige AB i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige

Om Bravura:

Bravura är ett bemannings- och rekryteringsföretag för organisationer som vill hitta Next Gen Professionals. Hos oss finns massor av jobbmöjligheter, framförallt för dig i början av karriären med 0-8 års erfarenhet. Via oss kan du jobba som konsult eller bli rekryterad. Hitta ditt drömjobb - vi hjälper dig att lyckas!


Publiceringsdatum
2022-03-16

Om tjänsten
Det här är ett konsultuppdrag som varar i 2 månader. Du blir anställd av Bravura och arbetar som konsult hos företaget.

Om företaget
Detta är en roll hos en ledande aktör inom anläggningsförvaltning, fastighetsförvaltning samt Workplace Experience. De utmärker sig genom att skapa platser och miljöer som bidrar till en enklare, mer effektiv och trivsam tillvaro.
I den här rollen så arbetar du på plats hos en av organisationens kunder.


Dina arbetsuppgifter
I rollen som kontorsassistent är din huvudsakliga arbetsuppgift att hantera inkommande paket och brev. Du lägger in inkommande paket i systemet samt ser till att sortera brev utifrån olika postfack. Slutligen ansvarar du för att byta lysrör i lokalen och se till så att det finns kopieringspapper och kuvert på plats i kopieringsrummen.

Du kommer att erbjudas en introduktion för att skapa en förståelse för företagets arbetssätt och system. Detta är en deltidstjänst med ett fast schema förlagt måndag-fredag kl 9.00-16.30.

Utbildning, Erfarenhet och personliga egenskaper:

• Erfarenhet i en likande arbetsroll, alternativt inom service, kundkontakt eller admin
• God kunskap i svenska och engelska, såväl tal som skrift

För att lyckas i rollen är du serviceminded, flexibel och prestigelös som person. I rollen ingår mycket självständigt arbete och det är därför viktigt att du är självgående och har lätt för att ta egna initiativ. Därtill har du lätt för att anpassa dig efter nya situationer och trivs i en strukturerad roll med ett varierat arbetstempo. Avslutningsvis tror vi att du som person är nyfiken och har en positiv attityd.

Övrig information:

Start: Omgående 29/3
Plats: Centrala Stockholm
Lön: Enligt överenskommelse

Funderingar kring Bravuras rekryteringsprocess? Du finner svar på de vanligast förekommande frågorna här

Är du nyfiken på hur vår rekryteringsprocess är upplagd? Du hittar mer information här: https://www.bravura.se/din-karriar.

Har du frågor om tjänsten eller kring din registrering är du välkommen att kontakta vår kandidatsupport på vår chatt, info@bravura.se eller 08-400 240 50 så hjälper vi dig. Ange vilken tjänst det gäller.

Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval. Välkommen med din ansökan!

Sökord: deltid, Stockholm, kontor, kontorsarbete, paket, koordinator, BackOffice, service, assistent, kontorsassistent, support, kontorsadministration, administration

Varaktighet, arbetstid
Deltid Visstidsanställning

Ersättning
Enligt överenskommelse.

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2022-03-30
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Företag
Bravura Sverige AB

Omfattning
Detta är ett deltidsjobb.

Arbetsgivare
Bravura Sverige AB (org.nr 556752-0803)

Arbetsplats
Bravura

Kontakt
Hanna Westerlind
hanna.westerlind@bravura.se
08-40024050

Jobbnummer
6443570

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Bravura Sverige AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Bravura Sverige AB: