Kontorsansvarig till spännande investmentbolag i centrala Stockh

Bravura / Receptionistjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla receptionistjobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Bravura i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige

Om Bravura:

Bravura levererar rekryterings- och bemanningslösningar inom hela tjänstemannaområdet, över hela landet.

Vårt mål är att förenkla rekryteringsprocessen, både för dig som söker nytt jobb och för de företag som vill anställa nya medarbetare. Genom att hålla en tydlig dialog, vara snabba och anpassningsbara samt med en passion för det vi gör säkerställer vi en framgångsrik rekryteringsprocess för alla parter.

Publiceringsdatum
2015-05-19

Företaget
Bravura söker nu en kontorsansvarig till ett investmentbolag beläget i centrala Stockholm. Bolaget fokuserar exklusivt på företag i den Nordiska teknologisektorn. De arbetar med långsiktiga investeringar och drivs av att bygga framgångsrika företag. Bolaget har för närvarande investerat i nio företag och på kontoret arbetar 15 personer. På bolaget råder en företagskultur som värderar långsiktighet, transparens och rak kommunikation.

I rollen som kontorsansvarig ansvarar du för kontorets reception samt utför administrativa arbetsuppgifter. Dina främsta arbetsuppgifter består av att ta emot besök, svara i telefon och koordinera det som händer på kontoret. Du ansvarar för mötesbokning, posthantering och dokumenthantering samt hjälper till med konferens- och resebokningar. I arbetsuppgifterna ingår även att hålla efter kontorets kök med disk- och kaffemaskin samt ansvara för inköp av exempelvis kaffe och frukt.

Tjänsten är på 75% med arbetstiderna måndag-fredag 9-16. Uppdraget startar i början av juni, med uppehåll under juli månad, för att sedan starta igen i augusti.

Dina arbetsuppgifter
I rollen som kontorsansvarig ansvarar du för kontorets reception samt utför administrativa arbetsuppgifter. Dina främsta arbetsuppgifter består av att ta emot besök, svara i telefon och koordinera det som händer på kontoret. Du ansvarar för mötesbokning, posthantering och dokumenthantering samt hjälper till med konferens- och resebokningar. I arbetsuppgifterna ingår även att hålla efter kontorets kök med disk- och kaffemaskin samt ansvara för inköp av exempelvis kaffe och frukt.

Tjänsten är på 75% med arbetstiderna måndag-fredag 9-16. Uppdraget startar i början av juni, med uppehåll under juli månad, för att sedan starta igen i augusti.

Kvalifikationer
Utbildning: Avslutad gymnasieexamen
Erfarenhet: Tidigare erfarenhet av att arbeta i liknande roller, exempelvis som receptionist eller Office Manager
Övriga krav: Mycket goda kunskaper i engelska

Vi tror att du brinner för att ge service i världsklass och är van vid att representera på ett professionellt sätt. Du trivs med att ta egna initiativ och kommer gärna med förbättringsförslag på rutiner och processer. Struktur och noggrannhet kommer naturligt för dig och du gillar att hålla ordning och reda. I ditt arbete är du prestigelös och flexibel samt har lätt för att se vad som behöver göras.

Övrig information:

Start: 1 juni
Plats: Stockholm
Lön: Enligt ök
Kontakt: Bravura, info@bravura.se , tel. 08-40024050

Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval. Välkommen med din ansökan!

Sökord: Reception, administration, kontor

Varaktighet, arbetstid
Deltid 75%, Deltid Tillsvidare

Ersättning
Enligt överenskommelse.

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2015-06-19
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Josephine Hopstadius Boström 08-40024050 josephine.hopstadius.bostrom@bravura.se

Företag
Bravura

Adress
Bravura
Hornsbruksgatan 28
11734 0180

Kontorsadress
Hornsbruksgatan 28, 11734 Stockholm

Övriga kontaktuppgifter

Jobbnummer
2300573

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Bravura

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Bravura: