Kontorsansvarig till familjärt företag

Bravura / Receptionistjobb / Göteborg
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla receptionistjobb i Göteborg, Mölndal, Partille, Kungälv, Lerum eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Bravura i Göteborg, Mölndal, Partille, Kungälv, Öckerö eller i hela Sverige

Om Bravura:

Bravura levererar rekryterings- och bemanningslösningar inom hela tjänstemannaområdet, över hela landet.

Vårt mål är att förenkla rekryteringsprocessen, både för dig som söker nytt jobb och för de företag som vill anställa nya medarbetare. Genom att hålla en tydlig dialog, vara snabba och anpassningsbara samt med en passion för det vi gör säkerställer vi en framgångsrik rekryteringsprocess för alla parter.

Publiceringsdatum
2014-12-22

Företaget
Bravura söker en konstorsansvarig till CBRE. CBRE har arbetar med rådgivning i samband med förvärv eller försäljning av fastigheter men också värdering, uthyrning, facility management och andra fastighetsrelaterade områden. CBRE har över 44 000 anställda världen över och omsätter cirka 8 miljoner US-dollar. CBRE i Sverige växer kraftigt och är idag 95 anställda varav knappt 20 arbetar vid Göteborgskontoret.

I rollen som kontorskoordinator på CBRE:s Göteborgskontor har du ansvar för det löpande kontorsarbetet samtidigt som du är assistent för vice VD. I arbetsuppgifterna ingår till exempel att ha kontakt med leverantörer, skapa fakturor, koordinera möten och event samt välkomna kunder. Du har en central roll på kontoret och ansvarar för flera av företagets kontaktytor. Som vice VD-assistent planerar du även resor, hanterar fakturor och sköter det övergripande administrativa arbetet.

Dina arbetsuppgifter
I rollen som kontorskoordinator på CBRE:s Göteborgskontor har du ansvar för det löpande kontorsarbetet samtidigt som du är assistent för vice VD. I arbetsuppgifterna ingår till exempel att ha kontakt med leverantörer, skapa fakturor, koordinera möten och event samt välkomna kunder. Du har en central roll på kontoret och ansvarar för flera av företagets kontaktytor. Som vice VD-assistent planerar du även resor, hanterar fakturor och sköter det övergripande administrativa arbetet.

Kvalifikationer
• Arbetslivserfarenhet av liknande roll inom administration och/eller service
• Du uttrycker dig väl i tal och skrift, även på engelska
• Kunskaper i Word och Excel
• Bakgrund inom marknadsföring (meriterande)

Dina personliga egenskaper
Som person arbetar du strukturerat och proaktivt, du gillar att ha ordning och reda omkring dig och skapar gärna nya rutiner. Det är viktigt för dig att ge ett affärsmässigt intryck och du är mån om att kollegor och besökande kunder alltid möts av den bästa servicen.

Övrig information:

Start: Omgående
Plats: Göteborg
Lön: Enligt överenskommelse
Kontakt: Bravura, info@bravura.se , tel. 031-788 09 83

Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval. Välkommen med din ansökan!

Sökord: receptionist, kontorskoordinator, kontorsassistent, koordinator, administratör, VD-assistent, heltid, Göteborg

Arbetstider och omfattning
Heltid Tillsvidare

Ersättning
Enligt överenskommelse

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2015-01-31
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Camilla Larsson 08-40024050 camilla.larsson@bravura.se

Företag
Bravura

Adress
Bravura
Hornsbruksgatan 28
11734 1480

Kontorsadress
Hornsbruksgatan 28, 11734 Stockholm

Övriga kontaktuppgifter

Jobbnummer
2110331

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Bravura

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Bravura: