Kontorsansvarig till expansivt bolag inom larm- och säkerhetsbra

Framtiden AB / Kontorsjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla kontorsjobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Framtiden AB i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige

Är du en noggrann och strukturerad person som trivs med ansvar?
Vill du vara spindeln i nätet i en organisation och växa med företaget?
Sök tjänsten idag eller tipsa om någon som du tror skulle passa!

Dina arbetsuppgifter
Rollen vi söker är en kontorsansvarig till vår kund i Kista. Den här rollen är ny i organisationen och du kommer därför kunna vara med och forma den och fortsätta växa i den med takt att företaget växer. Dina huvudsakliga arbetsuppgifter kommer att vara:
• Ansvara över företagets lager av produkter
• Ansvara för in- och utleveranser
• Beställa förbrukningsmaterial
• Kvittohantering
• Ansvara för företagsbilarna att dom exempelvis tvättas och tas om hand regelbundet
• Planering av resor för företagets anställda
• Delaktig i planering av mässor

Du kommer också växa i din roll och vara delansvarig över företagets ekonomi och stötta nuvarande ekonomiansvarig. Utöver det kommer du också arbeta med att ta fram företagspresentation och uppdatering av styrdokument för organisationen.


Om företaget
Vår kund arbetar med avancerade säkerhetssystem inom passagekontroll, inbrottslarm och videoövervakning. Företaget är unikt och framstående inom sin bransch och har stora kunder inom bland annat kärnkraft, investmentbanker och medicinföretag. Vår kund har nyligen fått två stora kunder som är Spotify och GoPro.Företaget har även nära samarbete med olika partnerföretag vid större installationer och arbeten. Du kommer sitta på kontoret i Kista tillsammans med andra dedikerade personer. Du erbjuds en karriär inom ett framstående bolag som kommer växa mycket framöver. Du erbjuds även flex, sjukförsäkring, och mobil, bland annat

Din profil
Skallkrav
• Gymnasialutbildning
• Svenska och engelska i tal och skrift
• Mycket goda kunskaper i Word, Excel och Power Point

Meriterande krav
• Tidigare erfarenhet av administrations- eller receptionsarbete
• Erfarenhet/utbildning inom grafiska program

Personliga egenskaper
För att lyckas i rollen som kontorsansvarig hos vår kund tror vi att du är väldigt strukturerad och trivs i en roll med mycket ansvar. Du uppskattar att hjälpa dina kollegor och vara personen som får vardagen att flyta smidigt.


Om oss
Framtiden AB finns till för att världen behöver fler bra företag. Vi levererar personal till företag och samtidigt ger vi jobb till människor. Vi lever efter våra värderingar som är Glädje, Enkelhet och Kör! Vi är specialister på att rekrytera Unga Talanger, dvs. personer som är i början av sin karriär, till rätt företag. Framtiden finns på sju orter i Sverige och är ett av Sveriges snabbast växande företag.

Framtiden arbetar med både bemanning och rekrytering och vår idé är att minska avståndet mellan utbildningen och arbetslivet. Vi gör vad vi heter - hjälper våra kunder till en bättre framtid genom den personal som vi förmedlar.

För denna tjänst förmedlar vi på Framtiden kontakten men du kommer att bli anställd direkt hos kundföretaget.

Villkor
Ort: Stockholm
Omfattning: Heltid, 08:00-17:00
Start: 1/3 eller enligt överenskommelse

Urvalet sker löpande!

Varaktighet, arbetstid
Heltid Tillsvidare

Publiceringsdatum
2018-01-12

Ersättning
Fast lön

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2018-02-02
Ange följande referens när du ansöker: 14619
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Johan Berntsson johan.b@framtiden.com 0735-168722

Företag
Framtiden AB

Adress
Framtiden AB
Warfinges väg 31
11251 Stockholm

Kontorsadress
Warfinges väg 31

Jobbnummer
3901307

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Framtiden AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Framtiden AB: