Kontorsansvarig / receptionist till Bravura

Bravura / Receptionistjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla receptionistjobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Bravura i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige

Om Bravura:

Hos Bravura finns jobb både för dig med erfarenhet och för dig i början av karriären. Bravura hjälper företag över hela Sverige med bemanning och rekrytering inom tjänstemannaområdet. Vi särskiljer oss genom vårt stora engagemang och vår dedikation till att alltid hitta de smartaste lösningarna. Vi tror på att ständigt försöka förenkla och förbättra rekryteringsprocessen för alla parter genom att vara flexibla och snabba, men samtidigt erbjuda ett engagerat och personligt bemötande. På detta sätt kan vi garantera ett lyckat rekryteringsresultat för både företag och kandidat.


Publiceringsdatum
2017-05-16

Företaget
Bravura är ett av de snabbast växande rekryterings- och bemanningsföretagen i Sverige. Vi har utsetts till Gasellföretag tre år i rad och de närmaste åren kommer vi fortsätta vår expansiva tillväxt. Idag finns Bravura i Stockholm, Göteborg, Malmö, Sundsvall och Jönköping. På våra kontor arbetar ca 140 medarbetare. Den största delen av våra anställda, idag cirka 700 konsulter, arbetar hos våra kundföretag.

Vår ambition är att vara en attraktiv arbetsgivare för dig som har engagemang, höga mål och trivs i en professionell och utmanande arbetsmiljö. Hos oss får du möjlighet till initiativtagande och ansvar på en arbetsplats där vi ser att god gemenskap och glädje genererar bättre resultat!


Dina arbetsuppgifter
I rollen som kontorsansvarig ansvarar du för kontorsservice med varierande arbetsuppgifter. Du tar emot Bravuras besökare i receptionen på ett vänligt och professionellt sätt och ansvarar för att kontorets allmänna ytor hålls rena och snygga. Du hanterar felanmälan, har kontakt med städbolag och fastighetsägare samt är behjälplig vid lokala arrangemang som exempelvis kundevent. Vidare har du administrativa arbetsuppgifter som posthantering, viss fakturahantering samt inköp och bokningar. På sikt kan ytterligare uppgifter inom området kontorsservice tillkomma. Du är ansvarig för skötsel företagets poolbilar därav är körkort ett krav. I rollen är du ansvarig för 1-2 deltidsanställda som stöttar dig med kontorsansvaret. Arbetstiderna i rollen är kl. 07.30-16.30.


Kvalifikationer
• Gymnasieexamen
• 1-2 års erfarenhet från servicerelaterat arbete
• B-Körkort
• Goda kunskaper i tal och skrift, även på engelska.
• Telefon- och datorvana är meriterande

Övrig information:

Start: 14 juni
Plats: Stockholm
Lön: Fast lön
Omfattning: Heltid

Funderingar kring Bravuras rekryteringsprocess? Du finner svar på de vanligast förekommande frågorna <a href='http://bravura.se/min-profil/fragor-och-svar/'>här</a>

Har du specifika frågor om tjänsten ber vi dig att mejla <a href='mailto:info@bravura.se'>info@bravura.se</a> så hjälper någon i teamet dig. Ange vilken tjänst det gäller.

Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval. Välkommen med din ansökan!

Varaktighet, arbetstid
Heltid Tillsvidare

Ersättning
Enligt överenskommelse.

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2017-06-14
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Kim Häggström kim.haggstrom@bravura.se 08-40024050

Företag
Bravura

Adress
Bravura
Hornsbruksgatan 28
11734 0180

Kontorsadress
Hornsbruksgatan 28, 11734 Stockholm

Jobbnummer
3503057

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Bravura

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Bravura: