Kontorsansvarig - 80%

JobBusters AB / Administratörsjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla administratörsjobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos JobBusters AB i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige

Publiceringsdatum
2023-10-18

Dina arbetsuppgifter
Till vår förvaltningskund i Stockholm söker vi nu en Kontorsansvarig på 80%. Här kommer du bli en del av ett samhällsbyggnadsprojekt som ägs av Stockholms stad.

Övergripande innebär rollen att ingå som en del i Delportföljen och ansvara för bland annat nedanstående uppgifter:
• Administration
• Vara kontorsansvarig på projektkontoret på Katarinavägen 22 vilket innebär inköp av kontorsmateriel, ta emot leveranser, Assistera vid etableringar.
• Stödja delportföljen med beställningar.
• Ha en löpande dialog med andra organisationsdelar inom förvaltningen och med specialister inom fackområdet för att diskutera utvecklingsmöjligheter/-behov.
• Hantera aktiviteter som exempelvis mötesrum och flytt.
• Genomföra resebokningar för projektmedlemmar som reser i projektet och kontrollera att all nödvändig dokumentation för administration av dessa upprättas.
• Hantera projektets eventuella funktionsbrevlåda.
• Medverka i projekt kommunikationsinsatser och informationsmejl, informationsmöten och arrangemang.
• Ansvara för det praktiska arbetet på projektkontoret, se till att det är ordning och reda på kontoret.
• Ta emot och välkomna besökare.
• Hantera kontorsbeställningar.

Detta uppdrag utförs på förvaltningens kontor på Katarinavägen 22 på Södermalm i Stockholm.

Om företaget
JobBusters är ett auktoriserat personaluthyrnings- och rekryteringsföretag som är inriktade mot tjänstemän och har funnits sen 2011. Vi på JobBusters bryr oss om våra konsulter och vårt mål är alltid att bygga långsiktiga relationer med både konsult och kund. Vårt mål är alltid att matcha våra kunders drömkandidat med våra kandidaters drömjobb!

Företagspresentation
Vår kund är en myndighet i Stockholm som arbetar för att underlätta vardagen för invånarna som reser och pendlar. Det som kännetecknar deras verksamhet är det stora engagemanget bland deras medarbetare samt stoltheten över deras samhällsuppdrag.

Kvalifikationer
• Du har en gymnasieexamen med teoretisk inriktning.
• Du har minst 3 års erfarenhet av Officepaketet.
• Du har minst 3 års erfarenhet av kontorsadministration där samma arbetsuppgifter som beskrivs i uppdraget har innefattats.
• Du har minst 1 års erfarenhet av arbete i digitala dokumenthanteringssystem.
• Meriterande: 2 års erfarenhet av arbete som kontorsadministratör/projektadministratör i en organisation om minst 30 personer i en och samma lokal.
• Meriterande: 2 års erfarenhet som ansvarig för inköp av kontorsmaterial för en projektverksamhet med 20 eller fler projektmedlemmar.
• Meriterande: 2 års erfarenhet av diarieföring av allmänna handlingar.

Dina personliga egenskaper
Du har en utpräglad initiativförmåga, är driven, ansvarstagande, ärlig och uppriktig. Du är en person som ser till att saker blir gjorda och är van att arbeta självständigt. Du arbetar strukturerat och metodiskt, och påvisar engagemang, nyfikenhet och lyhördhet.

När du blir en av oss
Som konsult hos JobBusters kan du känna dig trygg med ett kollektivavtal i ryggen, tillgängliga konsultchefer och engagerade rekryterare. Du som konsult får även tillgång till vårt nätverk av spännande företag och uppdragsgivare! För oss är det viktigt att du som konsult trivs, känner en trygghet och gemenskap till oss som arbetsgivare. Vi erbjuder tjänstepension, löneväxling och möjlighet till flexpension. Du får även tillgång till vår förmånsportal, där du utöver friskvårdsbidrag har tillgång till mängder av rabatter och erbjudanden inom hälsa, hem och fritid, transport, sjukvård och mycket mer! Ditt välmående är av högsta prioritet för oss och vi erbjuder bland annat en digital lösning som hjälper våra medarbetare att hitta verktyg för att hantera vardagens alla utmaningar, både på jobbet och i privatlivet.

Tillträde och ansökan
Uppdraget beräknas ha en omfattning på 30h/v (ca 80%). Vår kund önskar start enligt överenskommelse och uppdraget förväntas löpa t.o.m. 2025-12-01 med option på förlängning om 1+1+1+1 år. Du kommer att vara anställd av JobBusters som konsult hos vår spännande kund i Stockholm. Skicka in din ansökan snarast, då intervjuer sker löpande.
Sista ansökningsdag är 2023-10-31.

Ersättning
Fast lön

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2023-11-17
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Arbetsgivarens referens
Arbetsgivarens referens för detta jobb är "5429".

Omfattning
Detta är ett heltidsjobb.

Arbetsgivare
Jobbusters AB (org.nr 556826-5606), http://jobbusters.se/

Arbetsplats
JobBusters

Kontakt
Johanna Johnsson
johanna.johnsson@jobbusters.se
+46 72 188 33 99

Jobbnummer
8199471

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från JobBusters AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos JobBusters AB: