Kontorsadministratör till växande teknikbolag

Framtiden AB / Kontorsjobb / Göteborg
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla kontorsjobb i Göteborg, Mölndal, Partille, Kungälv, Lerum eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Framtiden AB i Göteborg, Mölndal, Partille, Kungälv, Lerum eller i hela Sverige

Är du en strukturerad person som ofta blir spindeln i nätet? Kanske gillar du att hjälpa dina kollegor, att vara i händelsernas centrum och mötet med människan? Missa då inte chansen att få jobba på detta växande företag i teknisk framkant!

Dina arbetsuppgifter
I den breda rollen som kontorsadministratör hos vår kund blir du spindeln i nätet. Du rapporterar direkt till HR-chefen, men dina uppgifter varierar mellan olika funktioner. Du kommer bland annat ansvara för:
• Hantera dagordningar, researrangemang och möten för toppledningen.
• Organisera och koordinera kontorsaktiviteter och kundevent.
• Avlösa dina kollegor på bl.a. logistikavdelningen med administrativa uppgifter.
• Boka möten och organisera kalendrar.
• Stå i reception och ta emot besökare.
• Spåra lager av kontorsmaterial och lägga beställningar vid behov.
• Andra administrativa uppgifter.


Om företaget
Vår kund utvecklar intelligenta LED-lampor för kontroll av hur olika växter och örter växer. Företaget riktar in sig på andra företag och den största marknaden är inom livsmedelsindustrin. Huvudkontoret ligger i Göteborg, men kunderna finns över hela världen.

Din profil
För att passa i rollen som kontorsadministratör är det viktig att du är strukturerad och ordningsam. Du har en passion för att hjälpa dina kollegor med administrativa uppgifter och för att organisera, leda samt möta människor. Vidare har du bra kommunikativa och interpersonella färdigheter.

Skallkrav:
• Upp till tre års erfarenhet som kontorsadministratör, kontorsassistent eller annan relevant roll.
• Bra engelska i tal och skrift.
• Bra kunskap i MS Office och Office Management Software.

Meriterande:
• Kvalifikationer i sekreterarstudier
• Gymnasiebetyg, eller BSC, i kontorsadministration eller relevant fält.


Om oss
Som anställd på Framtiden AB kan du känna dig trygg. Samtliga av våra tjänster omfattas utav kollektivavtal vilket ger dig avtalsenliga villkor gällande semester, lön, pension, sjukfrånvaro etc.
Som anställd på Framtiden får du alltid en personalansvarig som finns tillgänglig för dig under hela anställningsperioden. Dennes uppgift är att hjälpa dig att utvecklas i din yrkesroll samt att säkerställa att du trivs på din arbetsplats.

Framtiden finns till för att världen behöver fler bra företag. Vi levererar personal till företag och samtidigt ger vi jobb till människor. Vi lever efter våra värderingar som är Glädje, Enkelhet och Kör! Vi är specialister på att rekrytera Unga Talanger, dvs. personer som är i början av sin karriär, till rätt företag. Framtiden finns på sju orter i Sverige och är ett av Sveriges snabbast växande företag.

Framtiden arbetar med både bemanning och rekrytering och vår idé är att minska avståndet mellan utbildningen och arbetslivet. Vi gör vad vi heter - hjälper våra kunder till en bättre framtid genom den personal som vi förmedlar.

För denna tjänst kommer du under en inledande period vara anställd genom oss på Framtiden för att sedan gå över och bli anställd direkt hos kundföretaget.

Villkor
Start: Omgående
Omfattning: Heltid
Ort: Göteborg

Tjänsten kan komma att tillsättas innan sista annonsdag. Skicka därför in din ansökan direkt!

Varaktighet, arbetstid
Heltid Tillsvidare

Publiceringsdatum
2018-01-23

Ersättning
Fast lön

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2018-02-16
Ange följande referens när du ansöker: 14804
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Åsa Stendal asa@framtiden.com 0722-49 96 53

Företag
Framtiden AB

Adress
Framtiden AB
Drakegatan 7
41250 Göteborg

Kontorsadress
Drakegatan 7

Jobbnummer
3920257

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Framtiden AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Framtiden AB: