Kontorist med ekonomikunskaper sökes för rekrytering

Placera Personal AB / Ekonomiassistentjobb / Stockholm
2014-03-06
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
➡️ Klicka här för den senare publicerade platsannonsen "Kontorist med ekonomikunskaper sökes för rekrytering" (publicerad 2015-01-26) ⬅️


Visa alla ekonomiassistentjobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Placera Personal AB i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige

Placera Personal AB är ett rekryterings- och bemanningsföretag som hjälper företag med att förenkla och effektivisera sin personalförsörjning. Vi rekryterar och hyr ut kompetens inom kontor, ekonomi, lön, bank/finans, HR, inköp, sälj/marknad och teknik/IT. Varje år tillsätter vi hundratals tjänster hos våra kunder i många olika branscher. Vi har funnits sedan 1988 och är idag ca 120 medarbetare. Vi är auktoriserade och medlemmar i Bemanningsföretagen.

Vi söker en kontorist med ekonomikunskaper till vår kund som är ett familjeföretag inom städ. Vår kund är väletablerad i branschen och har funnits i 25 år, har 170 anställda och omsätter ca 40 MSEK/år. De är är certifierade enligt ISO 9001 och 14001.Du kommer sitta i deras fräscha lokaler i norra Stockholm.

Om tjänsten: Vår kund söker efter någon som ska hjälpa till med det administrativa på företaget samt en del ekonomiska arbetsuppgifter såsom fakturering. Rollen är väldigt bred och du kommer att hjälpa till där det behövs. Du kommer att arbeta väldigt mycket självständigt och din närmaste chef är ekonomichefen. Du kommer att ha tillgång till ditt eget rum. Tjänsten är på heltid med start omgående.

Publiceringsdatum
2014-03-06

Dina arbetsuppgifter
Som kontorist hos vår kund kommer du arbeta med allt från:

• Fakturahantering
• Ansvara för kontorsmaterial, visitkort, kuvert mm
• Svara i telefon och e-posthantering
• Inköp av städ- och förbrukningsmaterial
• Planera, bjuda in samt hålla internt driftmöte
• Registrera information om nya kunder
• Andra administrativa arbetsuppgifter

Kvalifikationer
För att passa för tjänsten som kontorist ser vi gärna att du har följande bakgrund:

• Har utbildning inom ekonomiområdet
• Erfarenhet av att arbeta som kontorist
• Goda kunskaper i Officepaketet 
• Arbetat i Visma
• Talar svenska och engelska flytande, meriterande om du även kan ryska
• Körkort är ett krav

Som person trivs du med att arbeta självständigt . Du är driven, mycket noggrann och snabblärd. Andra egenskaper som vår kund värdesätter är att du är ansvarstagande, hjälpsam och trivs med att ta egna initiativ i ditt arbete. Du är positivt inställd, trevlig och tycker det är viktigt att ge bra service.

Vill du till ett företag som investerar och bryr sig om sina medarbetare? Vänta inte med din ansökan, utan skicka in den redan idag då urvalet kommer att ske löpande. Vi tar endast emot ansökningar via vår hemsida.  Vid eventuella frågor eller funderingar, kontakta ansvarig rekryterare, Ecaterina Cavieres, 0765 362719.

Arbetstider och omfattning
Heltid Start omgående Arbetstider: Kl 8-17

Ersättning
Fast lön

Så ansöker du
Ansöker gör du genom att använda länken nedan.
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Ecaterina Cavieres, Rekryterare 08-586 22 719

Företag
Placera Personal AB

Adress
Placera Personal AB
Kista Science Tower
16451 Kista

Jobbnummer
1800355

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Placera Personal AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Placera Personal AB: