Kontaktpersoner - Salems Kommun, Socialförvaltningen - Vårdbiträdes- och personlig assistentsjobb i Salem
Kontaktpersoner
Salems Kommun, Socialförvaltningen / Vårdbiträdes- och personlig assistentsjobb / Salem
Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Visa alla vårdbiträdes- och personlig assistentsjobb i Salem, Botkyrka, Ekerö, Södertälje
Visa alla jobb hos Salems Kommun, Socialförvaltningen i Salem

Salems kommun är en modern förortskommun med rötter i 1100- talet. Som en av Stockholms läns minsta kommuner med ca 15 000 invånare har vi fördelen av närhet till storstaden samtidigt som kommunen har familjevänliga bostäder i vacker natur. Bra tågförbindelse med Stockholms city och närheten till E4 gör att vi â€?ligger bra tillâ€?. Med tåg eller bil når man Stockholms city på c:a 30 minuter.
Vi söker människor som vill bli kontakpersoner på sin fritid i verierande omfattning. Vi har funktionshindrade från yngre barn till äldre med olika intressen. Viktigt att du kan vara drivande för att hitta på olika aktiviteter utifrån behov. Exempel kan vara bio, bowling, promenad eller andra trevliga saker.
Välkommen med din ansökan!

Publiceringsdatum
2008-04-17

Arbetstider och omfattning
Visstidsanställning 6 månader eller längre
Deltid
Deltid/6 månader eller längre.

Ersättning
Fast lön
Arvode och omkostnader utgår enligt avtal.

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2008-05-11
Vi tar endast emot ansökan via e-post.
Ange följande referens när du ansöker: Kontaktpersoner
Ansökan kan skickas till e-postadress: petra.oxonius@salem.se

Kontakt
Petra Oxonius, Gruppchef, 08-532 591 63 (Telefon), petra.oxonius@salem.se

Facklig kontakt
Björn Ahlström, Kommunal, 08-532 599 57 (Telefon)

Företag
Salems Kommun, Socialförvaltningen

Adress
Salems Kommun, Socialförvaltningen
14480 RÖNNINGE

Kontaktuppgifter
Telefonnummer: 08- 532 598 00

Jobbnummer
195014

Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Prenumerera
Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Salems Kommun, Socialförvaltningen: