Konsultchef till växande bemanningsbolag

Personalstyrkan I Sverige Aktiebolag / Administratörsjobb / Huddinge
2016-07-04
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
➡️ Klicka här för den senare publicerade platsannonsen "Konsultchef till växande bemanningsbolag" (publicerad 2017-06-15) ⬅️


Visa alla administratörsjobb i Huddinge, Botkyrka, Stockholm, Salem, Ekerö eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Personalstyrkan I Sverige Aktiebolag i Huddinge, Botkyrka, Stockholm, Ekerö, Solna eller i hela Sverige

Personalstyrkan ingår i 3PM-Gruppen och erbjuder sina kunder bemannings- och rekryteringstjänster.

Personalstyrkans affärsidé är att på ett samhällsnyttigt sätt utbilda, arbetsträna och bereda i synnerhet ungdomar arbete och anställning hos våra kunder som främst återfinns inom lager, produktion, butik och plock & pack.

Personalstyrkan är i en expansiv fas och vi söker nu dig som vill vara med och driva bolaget framåt. Du erbjuds ett spännande arbete med ett stort mått av självständighet och eget ansvar i ett bolag under ständig utveckling.

Flexibilitet och kreativitet värdesätts stort.

OM TJÄNSTEN:
I din roll som konsultchef för våra externa bemanningsuppdrag är dina primära uppgifter att snabbt och träffsäkert ta fram den kravprofil våra kunder ställer på konsulterna för att därefter verkställa uppdragen. Detta genom arbetsuppgifter som inbegriper schemaplanering i vårt system Softone och uppföljande dialog med både kund och konsult.

I dina administrativa uppgifter måste du vara mycket systematisk och strukturerad för att inte tappa några lösa trådar. Du schemalägger personalen i systemet och har kompetens- och utvecklingssamtal med våra konsulter. Du söker upp, intervjuar och rekryterar nya konsulter för våra externa uppdrag.

Dina dagar kommer alltid innehålla kontakt med våra kunder via telefon och e-post. Du talar och skriver obehindrad svenska och håller en god och professionell ton utåt.

Har du ett intresse och sinne för affärer är det starkt meriterande om du vill fortsätta utvecklas i din yrkesroll med att räkna offerter, att ha öga för en god affär samt att driva försäljningsarbetet framåt i både planering och utförande.

Arbetet är tidvis mycket tempofyllt och du måste vara genuint stresstålig och se arbetsdagen som en utmaning med en fast övertygelse om att få ihop pusslet utan att själv tappa gnistan. Du ställer relevanta och konkreta motfrågor till kunderna för affärernas bästa. Dina dagar kommer alltid fyllas av utmaningar och du måste brinna för att lösa problem.

När vår interna bemanningssamordnare är frånvarande är det ditt ansvar att planera och schemalägga samtlig personal i systemet, boka in dem på uppdrag och följa upp arbetets gång med både kund och konsult.

Personkörkort B är ett krav. Tillgång till egen bil är mycket fördelaktigt. God lokalkännedom om hela Stor-Stockholm är meriterande.

Rekryteringsprocessen sker löpande och tjänsten tillsätts så snart som möjligt. Vänligen skicka in din ansökan via jobb@personalstyrkan.se . Ange tydligt "KONSULTCHEF" i ämnesraden.

Vid frågor kring tjänsten är du välkommen att kontakta rekryteringsansvarig Albin Damberg på telefon 08-410 423 24, eller via e-post: albin@personalstyrkan.se .

Välkommen med din ansökan!

Publiceringsdatum
2016-07-04

Körkortskrav
B
Varaktighet, arbetstid
Tillsvidare
Heltid

Ersättning
Fast månads- vecko- eller timlön

Företag
PERSONALSTYRKAN I SVERIGE AKTIEBOLAG

Adress
PERSONALSTYRKAN I SVERIGE AKTIEBOLAG
SPEDITIONSVÄGEN 22
14250 SKOGÅS

Kontorsadress
SPEDITIONSVÄGEN 22
SKOGÅS

Övriga kontaktuppgifter
Telefonnummer: 08-41042370
Faxnummer: 0841042399
E-postadress: jobb@personalstyrkan.se

Jobbnummer
2939118

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Personalstyrkan I Sverige Aktiebolag

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Personalstyrkan I Sverige Aktiebolag: