Konsultchef till vår verksamhet i Skaraborg/Lidköping

Premier Service Sverige AB / Administratörsjobb / Lidköping
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla administratörsjobb i Lidköping, Götene, Skara, Vara, Grästorp eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Premier Service Sverige AB i Lidköping, Götene, Skara, Vara, Grästorp eller i hela Sverige

Företagsinformation

Premier är ett bolag som har varit verksamt sedan 1993 och vår affärsidé har sedan starten varit att erbjuda våra kunder bästa möjliga service. Vi är specialiserade på bemanning och rekrytering och arbetar alltid för att vara det självklara alternativet när våra kunder utvecklar sin verksamhet och är i behov ny personal.

Som medarbetare på Premier kommer du att mötas av en arbetsmiljö med mycket energi och glädje. Våra medarbetare är vår viktigaste tillgång och vi erbjuder och förespråkar utveckling. Vi erbjuder alla våra medarbetare friskvårdsbidrag och rabatter på träningskort. För att du ska känna dig trygg omfattas du även av försäkringar och företagshälsovård.

Tjänstebeskrivning

Arbetsgruppen i Skaraborg består av en områdeschef, säljare, rekryterare, konsultchefer och kandidatansvariga. Som del i denna arbetsgrupp kan vi erbjuda dig en arbetsmiljö med mycket glädje, högt tempo och plats för egen utveckling. Som konsultchef kommer du att arbeta med tillsättning av bemanningsuppdrag och uppföljning av vår personal, administration och även merförsäljning mot våra kunder. Arbetet är förlagt på dagtid med möjlighet till att styra lite över dina egna arbetstider. Din huvudsakliga placering kommer vara vid vårt kontor i Lidköping.

Kvalifikationer

Vi ser att du, som kommer att arbeta tillsammans med oss, har några års erfarenhet av arbete i ledande roll, du kanske till och med arbetat med tillsättning av tjänster i ditt tidigare arbete. Önskvärt är också att du har utbildning inom personal/administration, men inget krav.

Du är van att arbeta med olika tjänsteområden och är nyfiken på att lära dig ytterligare tillsammans med oss. Det är meriterande om du tidigare arbetat efter kravprofiler, genomfört intervjuer och har grundläggande kunskap inom arbetsrätt.

Som person ser vi att du är framåt och säljande men att du också trivs som administratör. Du är van sedan innan att arbeta i flera processer samtidigt och trivs som bäst när dagarna inte alltid blir som man först planerade.

Vi kommer att arbeta med löpande urval, och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag. Vi önskar att vår nya medarbetare kan vara på plats under våren 2018. Har du frågor om tjänsten är du välkommen att kontakta Magnus Fagerberg (områdeschef) på telefon 0707-858637 eller via e-post magnus.fagerberg@premier.se

För att ansöka om tjänsten går vi in via vår hemsida www.premier.se under flik "Söker du jobb"

Krav

Körkort B

Varaktighet, arbetstid
Heltid Tillsvidare

Publiceringsdatum
2018-02-02

Ersättning
Fast lön

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2018-02-25
Ange följande referens när du ansöker: 1679
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Magnus Fagerberg magnus.fagerberg@premier.se 0707-85 86 37

Företag
Premier Service Sverige AB

Adress
Premier Service Sverige AB
Torggatan 5
46134 Trollhättan

Kontorsadress
Torggatan 5

Jobbnummer
3942035

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Premier Service Sverige AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Premier Service Sverige AB: