Konsultchef till vår bemanningsavdelning

Office Management / Ekonomichefsjobb / Stockholm
2019-05-27
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
➡️ Klicka här för den senare publicerade platsannonsen "Konsultchef till vår bemanningsavdelning" (publicerad 2019-06-11) ⬅️


Visa alla ekonomichefsjobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Office Management i Stockholm, Linköping, Karlstad, Lidköping, Göteborg eller i hela Sverige

Hej,
I 25 år har Office Managementhjälpt kunder att underlätta sin vardag genom vår leverans avtjänster och lösningar inom IT, kommunikation och kontor.
Tack vare våra?8000 kunder och450 medarbetar är vi en stark aktör på den nordiska marknaden och omsätter 1320MSEK.

Har du tidigare arbetslivserfarenhet ifrån rekrytering- eller bemanningsområdet?
Trivs du i en roll där du arbetar tillsammans med konsulter, kunder samt drivna och engagerade kollegor i ett klimat präglat av arbetsglädje och ansvar? Då kommer du att trivas riktigt bra i den här rollen och bör söka den redan idag!

Nu söker vi på Office Management en Rekryterande Konsultchef till vår bemanningsverksamhet. Vi bemannar uppdrag främst inom administration & kontor, ekonomi samt service & support.

Bemanningsavdelningen är verksamma för att både hyra ut och rekrytera kandidater till främst befintliga men även nya kunder till Office Management.

I rollen som Rekryterande Konsultchef arbetar du nära dina kundansvariga kollegor. Du är ytterst ansvarig för rekryteringsprocessen samt kontakten med våra konsulter som är ute och arbetar hos Office Managements kunder. Du ansvarar för att våra kunder är rätt bemannade och att vår personal har rätt kompetens för uppdraget.

Dina främsta arbetsuppgifter är:

Kravprofilstagning hos våra kunder
Annonsskrivning, intervjuer och referenstagning
Avtalsskrivning med konsulter, uppföljning och utveckling
Bemanning av våra uppdrag hos kunder

Erfarenhet och personliga egenskaper:

Vi tror att du som söker tjänsten har arbetat något eller några år som rekryterare. Har du en eftergymnasial utbildning med inriktning mot Personal och arbetsliv eller liknande är det meriterande.
Arbetet kräver att du är driven och kan arbeta självständigt och strukturerat. Att vara utåtriktad, kommunikativ och ge god service ser vi som en förutsättning för att du ska trivas i rollen.
Vidare tar du ett stort eget ansvar för ditt arbete och bidrar till kontorets starka laganda.Du ser denna roll som ett nästa steg i karriären har som mål att utvecklaslångsiktigt. Trivs du med att arbeta i en säljdriven organisation, med en dynamisk kultur med höga ambitioner, då kommer du trivas hos oss!

Vi erbjuder dig:

Office Management kännetecknas av en öppen, prestigelös och välkomnande atmosfär. En arbetsplats med en stark gemenskap där vi har roligt på jobbet och känner att vi har ett innehållsrikt och intressant arbete. Att stötta och hjälpa varandra i vardagen är en självklarhet för oss. Vi uppmuntrar till våra medarbetares utveckling och det finns interna karriärvägar.

Start: 5:e Augusti

Arbetsplats: Kista

Tjänst:Heltid

Vi arbetar med löpande urval, så tveka inte att skicka in din ansökan direkt om du är intresserad av tjänsten. Vi tar ej hänsyn till ansökningar via mail utan ber dig ansöka via rekryteringsverktyget. Vi ser fram emot din ansökan!

Varaktighet, arbetstid
Heltid Anställningstid enligt överenskommelse

Publiceringsdatum
2019-05-27

Ersättning
Lön enligt överenskommelse

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2019-11-13
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Sara Bengtsson

Företag
Office Management

Adress
Office Management
Skalholtsgatan 6-8
16422 Kista

Kontorsadress
Skalholtsgatan 6-8, Kista

Jobbnummer
4810841

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Office Management

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Office Management: