Konstorsansvarig administratör till myndighet i Stockholm!

Devotum AB / Administratörsjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla administratörsjobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Devotum AB i Stockholm, Sundbyberg, Södertälje, Norrtälje, Uppsala eller i hela Sverige

Trivs du att ha många bollar i luften, jobba med varierade arbetsuppgifter och är dessutom ute efter nya äventyr? Då kan detta vara något för just dig! Nu letar vi efter en erfaren administratör till ett långt konsultuppdrag i centrala Stockholm.

Uppdragsbeskrivning

I rollen som administratör kommer du ingå i ett visst projekt. Projektet har i syfte att samordna och hantera förändringar och behov inom Stockholms infrastruktur under pågående ombyggnationer.

Huvudsakliga arbetsuppgifter kommer vara:

• Administration

• Kontorsansvar, ansvar över inköp av kontorsmaterial, ta emot leveranser samt assistera vid etableringar

• Stödja med ansvar över beställningar

• Ha löpande dialog med organisationsdelar inom myndigheten och med andra specialister inom fackområdet för att diskutera utvecklingsmöjligheter/-behov

• Hantera aktiviteter, exempelvis mötesrum och flytt

• Genomföra resebokningar samt tillhörande administration och dokumentation

• Medverka i kommunikationsinsatser, informationsmöten och arrangemang

• Ansvara för det praktiska arbetet på kontoret

• Välkomna besökare

• Hantera kontorsbeställningar

Uppdragets omfattning:

Start: 1 november 2023

Slut: 1 december 2025 (med möjlighet till 4 års förlängning).

Uppdraget är på deltid, 30 timmar/veckan. I samråd med beställaren finns möjlighet till heltid, 40timmar/veckan.

Placering: Stockholm

Om dig

Obligatoriska krav:

• Gymnasieexamen med teoretisk inriktning.

• Minst tre års erfarenhet av officepaketet.

• Minst tre års erfarenhet av följande kontorsadministration: hantera mötesbokningar och flytt, genomföra resebokningar, hantera funktionsbrevlåda samt kommunikationshantering (informationsmejl, informationsmöten etc).

• Minst ett års erfarenhet av arbete i digitala dokumenthanteringssystem.

Utöver dessa krav ser vi att du är stresstålig, ansvarstagande och har ett öga för service. Du drivs av att utvecklas och är en stjärna på att kommunicera.

Publiceringsdatum
2023-10-18

Så ansöker du
Låter uppdraget intressant? Skicka in din ansökan genom snarast då urvalsarbetet och intervjuer sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag.

Du ansöker enkelt genom att skicka in ditt CV samt svara på några frågor. De kandidater som bäst matchar rollen kommer telefonintervjuas och sedan bli kallade till en digital intervju med oss på Devotum. Nästa steg är en intervju hos kunden.

Har du några frågor om uppdraget är du välkommen att höra av dig till Corazon Wiksell på 070-586 93 11

Ersättning
Lön enligt överenskommelse

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2023-10-30
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Omfattning
Detta är ett deltidsjobb.

Arbetsgivare
Devotum AB (org.nr 556685-9293), http://www.devotum.se

Arbetsplats
Devotum

Kontakt
Corazon Wiksell
corazon.wiksell@devotum.se
0705869311

Jobbnummer
8200622

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Devotum AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Devotum AB: