Konferensvärd på heltid till ISS

Academic Work Sweden AB / Receptionistjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla receptionistjobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Academic Work Sweden AB i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige

Vi söker just nu konferensvärdar till vår kund ISS! Detta är en perfekt roll för dig som vill bli en del av ett team med fantastiska kollegor och är serviceminded och problemlösande ut i fingerspetsarna. Du blir ansiktet utåt för både besökare och medarbetare där du är stjärnan som får veckans konferenser att gå runt. ISS behöver någon som kan börja omgående - så ta chansen och sök redan idag.

OM TJÄNSTEN
I rollen som konferensvärd på ISS kommer du att jobba ute on sight hos en av ISS stora kunder där du tillsammans med dina tre närmsta kollegor ansvarar för receptionen vid konferensytan. Du kommer att på bästa och trevligast möjliga sätt välkomna och bemöta besökare och medarbetare, se till att konferensrummen är snygga och förberedda inför dagens möten, förbereda catering till möten och hantera den närliggande baristabaren.

I samband med att du börjar i rollen du att få introduktion i form av att du får en fadder som du följer under de första arbetsdagarna. Arbetstiderna är förlagda på vardagar och två olika pass: kl.7:30-16:30 och kl.9-18:00 som du kommer att rotera mellan. Du kommer även att bli en del av ett team på sju personer som beskrivs som "ett fantastiskt härligt team med så bra samarbete och kommunikation" av vår kund.

Du erbjuds

• Möjlighet till överrekrytering och bli anställd direkt av ISS
• En dedikerad konsultchef och karriärpartner från Academic Work som följer upp din trivsel och utveckling

Som konsult för Academic Work erbjuder vi stora möjligheter för dig att växa professionellt, bygga ditt nätverk och skapa värdefulla kontakter för framtiden. Läs mer om vårt konsulterbjudande.

ARBETSUPPGIFTER
Dina huvudsakliga arbetsuppgifter handlar om att bemanna receptionen genom att välkomna både medarbetare och besökare samt tillhanda hålla exemplarisk service i konferensytan.

Exempel på arbetsuppgifter är:

• Förbereda och öppna upp konferensytan för dagen
• Säkerställa att konferensrummen är snygga och förberedda för dagens möten
• Förbereda catering
• Hantera baristabaren

VI SÖKER DIG SOM
• Har 1-2 års tidigare erfarenhet av ett servicerelaterat yrke där du har vana av kundbemötande
• Talar och skriver obehindrat på svenska och engelska, då detta används i det dagliga arbetet

Det är meriterande om du:

• Har jobbat i en liknande roll tidigare som exempelvis konferensvärd eller receptionist
• Har jobbat i hotell- eller restaurangbranschen tidigare

Som person söker vi dig:

#

Som är serviceinriktad, självgående, problemlösande och mycket prestigelös. Du utstrålar även positiv energi och tar dig an varje dag med en positiv inställning.

Övrig information

• Start: Omgående
• Omfattning: Heltid, 100%
• Placering: Centrala Stockholm
• Ett utdrag ur belastningsregistret kommer att begäras ut innan eventuell anställning

Rekryteringsprocessen hanteras av Academic Work och kundens önskemål är att alla frågor rörande tjänsten hanteras av Academic Work.

Vi går igenom urvalet löpande och annonsen kan stängas ner innan tjänsten är tillsatt om vi gått över till urvals- och intervjufasen.

Varaktighet, arbetstid
Heltid 08:00-17:00

Publiceringsdatum
2022-10-29

Ersättning
Enligt avtal

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2022-11-29
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Företag
Academic Work Sweden AB

Arbetsgivarens referens
Arbetsgivarens referens för detta jobb är "15083924".

Omfattning
Detta är ett heltidsjobb.

Arbetsgivare
Academic Work Sweden AB (org.nr 556559-5450), http://www.academicwork.se

Arbetsplats
Academic Work

Jobbnummer
7122036

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Academic Work Sweden AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Academic Work Sweden AB: