Konferensvärd/-värdinna

Lindesbergs kommun / Receptionistjobb / Lindesberg
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla receptionistjobb i Lindesberg, Nora, Örebro, Ljusnarsberg, Skinnskatteberg eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Lindesbergs kommun i Lindesberg, Haparanda eller i hela Sverige

Lindesbergs kommun växer. Vi söker kunniga och engagerade medarbetare som vill vara med och utveckla Lindesberg till att bli ännu bättre. 1 800 medarbetare arbetar med olika uppdrag på 140 arbetsplatser i vår kommun. Samverkan är ett honnörsord och vi vill stärka det i varje del av vår organisation. Välkommen att utvecklas vidare i vackra Lindesbergs kommun.

Masugnens café och konferensverksamhet ligger under samverkansenheten, tillväxtförvaltningen vid Lindesbergs kommun. Verksamheten är placerad vid Masugnen, Dalkarlshyttan. I Masugnens café- och konferensverksamhet erbjuds försäljning av lättare förtäring samt uthyrning av lokaler vid konferensverksamhet. Våra kunder är externa kunder, studerande och personal.
Då en av våra cafévärdinnor kommer att gå på föräldraledighet, söker vi nu en kunnig och serviceinriktad vikarie.

Publiceringsdatum
2016-11-24

Dina arbetsuppgifter
Konferensvärden/-värdinnan ingår i samverkansenhetens personalgrupp och ansvarar tillsammans med en kollega för café- och konferensverksamheten vid Masugnen. I arbetet ingår bland annat planering av arbetsveckan utifrån inkomna bokningar och beställningar, att se till att våra uthyrda lokaler fungerar på ändamålsenligt sätt. Du har ett nära samarbete med övrig personal där hög service och gott kundbemötande är en förutsättning i uppdraget. I uppdraget ingår också inköp av livsmedel och förbrukningsmaterial, tillverkning av smörgåsar och lättare luncher, daglig försäljning i cafét, underhåll av utrustning, städning och rengöring, hygien och egenkontroll, kassarutiner, godsmottagning, bokning och planering av konferenser och uthyrning, iordningsställa konferenslokaler, daglig översyn av studenternas pentryutrymmen med mera. I uppdraget ingår ett ständigt förbättringsarbete med fokus på hur vi kan skapa de bästa förutsättningarna så att våra kunder är nöjda. Du deltar på verksamhetsmöten med hela enheten. Arbetsmiljöansvar, budgetansvar samt personalansvar har enhetschefen för samverkansenheten.

Anställningen avser 100 % och är ett vikariat på 1 år. Tillträde sker enligt överenskommelse.

Kvalifikationer
Du måste ha förmågan att se och förstå kundens behov. Eftersom flera av våra kunder har ett annat modersmål än svenska, är det meriterande om du talar fler språk utöver svenska.

Det är önskvärt med tidigare utbildning, kunskap och erfarenhet av att jobba med livsmedelshantering samt en god hygienkunskap. Du bör även ha erfarenhet av att jobba i ett serviceyrke och vara beredd på att kunna jobba både på egen hand och tillsammans med teamet.

Fackliga företrädare nås via kommunens växel, tfn 0581-810 00.

Vi tar endast emot ansökningar via HR-supporten.

Varaktighet, arbetstid
Heltid Visstid 6 mån eller mer

Ersättning
Månadslön
Vi tillämpar individuell lönesättning.

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2016-12-09
Ange följande referens när du ansöker: Tillv 2016/432
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Enhetschef Magnus Sjöberg 0581-816 21

Företag
Lindesbergs kommun

Adress
Lindesbergs kommun
Stentäppsgatan 5
71180 LINDESBERG

Kontorsadress
Stentäppsgatan 5

Jobbnummer
3178899

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Lindesbergs kommun

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Lindesbergs kommun: