Kon-Tiki Resor söker en IT-kunnig och berest administratör

Kon-Tiki Resor AB / Administratörsjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla administratörsjobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Kon-Tiki Resor AB i Stockholm

Vi söker en medarbetare på deltid som ska vara kontorsansvarig och arbeta självständigt på vårt kontor.

Du ska arbeta med att hantera post och utskick, göra offerter och informationskompendier, annonser, ta emot kunder på kontoret, utveckla resor och andra administrativa uppgifter.

Vi letar efter en person med gedigen datorvana som har kompetens i Office, Adobe Illustrator och InDesign. Vi ser gärna att du har rest mycket, företrädesvis till de resmål som vi arrangerar resor till. Ett stort plus för oss skulle vara om du har kompetens i sökmotoroptimering, webbhantering och Google Adwords, dock inget krav.

Personen vi söker ska vara ansvarsfull, strukturerad, noggrann och kunna vara trevlig mot kunder. Det är viktigt för oss med ett långsiktigt åtagande och att den vi anställer vill arbeta på deltid och till största delen ensam på kontoret. Företaget har endast tre anställda, varav två arbetar på distans och daglig kontakt hålls via mail och telefon.

Anställningens omfattning kan diskuteras men utgångsläget är 60% som förläggs till vardagar under kontorstid 09.00-18.00. Vi vill att du kan påbörja anställningen den 1 augusti och du kommer under den första månaden att läras upp och arbeta med företagets VD på kontoret.

Kon-Tiki Resor grundades 1997 och arrangerar resor, både för grupper och individuella resenärer, till Latinamerika, Asien och Afrika.

Publiceringsdatum
2018-06-07

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2018-06-30

Företag
Kon-Tiki Resor AB

Kontorsadress
Roslagsgatan 58

Jobbnummer
4190365

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Kon-Tiki Resor AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Kon-Tiki Resor AB: